یک مسئول بلند پایه صهیونیست اذعان کرد:

رؤیای اعراب برای دورکردن سوریه از ایران محقق نمی‌شود

یک مسئول بلندپایه نظامی صهیونیست گفت: هدف کشور‌های عربی برای دور کردن سوریه از ایران با روش‌هایی مانند عادی سازی روابط با دمشق هرگز محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ - 31December 2018

رؤیای اعراب برای دورکردن سوریه از ایران محقق نمی‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العالم، یک مقام بلند پایه صهیونیست در گفت‌وگو با سایت صهیونیستی «عکا» تاکید کرد: هدف کشور‌های عربی برای دور کردن سوریه از ایران با روش‌هایی مانند عادی سازی روابط با دمشق هرگز محقق نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: ایران در داخل مراکز سیاسی و نظامی سوریه ریشه دارد و تنها شکل و ماهیت حکومت در سوریه می‌تواند موجب دوری دمشق از تهران شود.

این مسئول بلندپایه صهیونیست همچنین بار دیگر تاکید کرد که همگرایی اخیر اعراب با سوریه در این مرحله چندان مهم نیست، چرا که آن‌ها به هدف خود در دور کردن دمشق از تهران نخواهند رسید.

اظهارات این مسئول صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که کویت به عنوان سومین کشور حاشیه خلیج فارس پس از امارات و بحرین روز یکشنبه اعلام کرد که به زودی سفارت خود را را در دمشق بازگشایی می‌کند.

امارات نیز هفته گذشته با انجام مراسمی سفارت خود در سوریه را پس از هفت سال باز کرد، ساعاتی پس از این اقدام، بحرین نیز از بازگشایی سفارت خانه اش در دمشق خبر داد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار