سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

امکان برقراری تماس با پلیس از طریق فضای مجازی/ عمدی بودن حادثه دانشگاه آزاد رد شده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه عمدی بودن حادثه دانشگاه آزاد رد شده است، گفت: نظر نهایی پلیس در خصوص این حادثه به مسؤولان قضایی ارائه شده است.
کد خبر: ۳۲۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ - 31December 2018

عمدی بودن حادثه دانشگاه آزاد رد شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه همایش سالیانه پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در خصوص امنیت در تهران در عالی‌ترین وضعیت امنیت هستیم و مشکل خاصی نداریم، اظهار داشت: خوشبختانه در زمینه جرایم خشن، کاهش زیادی داشتیم و تقریبا در ۲ سال گذشته چنین موردی را نداشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیش از ۹۳ درصد جرایم در تهران کشف شده است و در ماه‌های اخیر دو باند سارق که قصد عملیات مسلحانه داشتند، قبل از عملیات زمین‌گیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص حادثه دانشگاه آزاد نیز با بیان اینکه عمدی بودن این حادثه رد شده است، گفت: نظر نهایی پلیس در این خصوص به دستگاه قضا ارائه و درصد قصور دانشگاه و پیمانکار و نقش جاده در بروز این حادثه مشخص شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه فراخوان‌ها و توطئه‌ها در فضای مجازی در ۹ ماهه امسال زیاد بوده است، افزود: خوشبختانه با اقدامات پیش‌دستانه اجازه ندادیم و نخواهیم داد که اقدام سوئی صورت گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ۹ ماه گذشته بیش از ۹ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار شده است، بیان کرد: پاسخ‌گویی به حدود چهار میلیون تماس توسط ۸۰۰ تیم عملیاتی انجام شده است.

وی اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ با ۱۰۰ خط به طور شبانه روز آماده خدمت به شهروندان تهرانی است و در ۹ ماهه امسال افزایش هشت درصدی در تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۰ را داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس تلاش می‌کند که مردم علاوه بر تماس تلفنی بتوانند از طریق فضای مجازی نیز با پلیس در ارتباط باشند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ زیر نظر فرمانده ناجا فعالیت می‌کند، گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۹۵ هزار نفر با سامانه ۱۹۷ تماس داشتند و خوشبختانه میزان تقدیر و تشکر از پلیس تهران بزرگ هشت درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ناجا ارتباطات خوبی با پلیس سایر کشور‌ها داشته است، افزود: خوشبختانه امروز پلیس ایران یکی از توانمند‌ترین، با برنامه‌ترین و از نظر علمی کارآمدترین پلیس‌های دنیاست.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: شاید پلیس ایران از لحاظ تجهیزات نسبت به پلیس برخی کشورها ضعیف‌تر باشد، اما اقدامات علمی و عملی پلیس ایران بی نظیر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار