رسانه آمریکایی فاش کرد؛

بازگشت خطرناک داعش به بغداد/ خطر تکفیری‌ها برطرف نشده است

یک رسانه آمریکایی از بازگشت خطرناک تکفیری‌ها به عراق به ویژه بغداد و دو شهر دیگر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 31December 2018

بازگشت خطرناک داعش به بغداد/ خطر تکفیری‌ها برطرف نشده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از النهرین، یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره بازگشت داعش به عراق هشدار داد.

در گزارشی که نشنال اینترست آمریکا منتشر کرده آمده است: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که نیرو‌های آمریکایی داعش را در سوریه شکست داده‌اند؛ اما نگفته که عراق شاهد خطر بازگشت تروریست‌های داعش است و این خطر به مراتب خطرناک‌تر از آنچه در قبل رخ داد، است.

در این گزارش آمده است: داعشی‌ها در کشور مادر یعنی عراق مشغول تحرکات هستند تا از نو و آنهم به شکلی خطرناک بازگردند. آن‌ها در کوه‌های قره شیخ در عراق جای پای خود را محکم کرده‌اند و این پس از دست رفتن پایگاه اصلی آن‌ها یعنی موصل است.

در گزارش نشنال اینترست همچنین افزوده شده: این منطقه کوهستانی و مناسب برای تحرکات داعش است. داعشی‌ها به بالای کوه‌ها پس از فشار نیرو‌های عراقی و پیشمرگه‌ها رفته‌اند.

این رسانه آمریکایی در گزارش خود به گونه‌ای مبالغه آمیز مدعی می‌شود: این تروریست‌ها به دنبال عملیات گسترده برای رسیدن به بغداد، موصل، سامراء و سپس سوریه و ایران هستند!

نشنال اینترست در ادامه آورده است: طبق گزارش تابستان گذشته پنتاگون درباره عملیات ضد داعش ذکر شده است که داعش حدود ۱۵ تا ۱۷ هزار تروریست در عراق و ۱۴۰۰۰ تروریست در سوریه دارد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها