مسئول سازمان اردویی سپاه لرستان:

7 هزار لرستانی تا پایان امسال به ادروهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند گفت: از ابتدای امسال 900 نفر کاروان عمومی راهیان نور و 5 هزار نفر در قالب کاروان دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی اعزام شدند و تا پایان سال 7 هزار لرستانی دیگر اعزام می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ - 31December 2018

تا پایان امسال 7 هزار لرستانی به ادروهای راهیان نور می روندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «مرتضی سپهوند» مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در دومین همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور استان اظهار داشت: به فرموده امام‌ خمینی بسیج مدرسه عشق، مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سردادند و راهیان نور ثمره این مکتب است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره راهیان نور افزود: دشمنان یک جنگ فرهنگی راه انداخته‌اند که دفاع مقدس فراموش شود، اما جمهوری اسلامی راهیان فناوری نرم راهیان نور راه می‌اندازد، مدافع حرم تربیت می‌کند و معتکفین در مسجد را  به‌عنوان نماد قداست به‌ وجود می‌آورد، پس ما در جنگ فرهنگی پیروز شدیم و دشمن شکست خورد.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: با توجه به تدابیر فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و دیگر مسئولان در سال 96 توانستیم 11 هزار و 500 نفر را در قالب 50 کاروان به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی بیان داشت: از این تعداد 5 هزار و 500 نفر راهیان دانش‌آموزی، هزار و 100 نفر راهیان دانشجویی و 5 هزار از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غربی اعزام شدند.

سپهوند گفت: از ابتدای امسال نیز 900 نفر کاروان عمومی راهیان نور و  5 هزار در قالب کاروان دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی اعزام شدند و تا پایان سال 7هزار نفر  دیگر اعزام می‌شود.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت زائرسراهای سپاه در خوزستان نیز در تعطیلات نوروزی جهت اسکان هم استانی‌ها آمادگی لازم را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار