سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

جشن 40 سالگی انقلاب فرصتی برای شکر نعمت ولایت و انقلاب است

حجت‌الاسلام سپهر گفت: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی فرصتی برای شکر نعمت ولایت و انقلاب است.
کد خبر: ۳۲۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ - 31December 2018

بیش از 50 هزار فعالیت در جشن 40 سالگی انقلاب در خوزستان برگزار می شود«حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر» سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عصر امروز دوشنبه و در حاشیه جلسه نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز اظهار داشت: واژه چهل در آموزه‌های دینی و قرآنی نشانی از بلوغ و جامعیت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی اکنون در مرز چهل سالگی است و در این مدت طوفان‌های سهمگینی مانند گروه‌های تجزیه طلب و جنگ تحمیلی را پشت سر گذرانده است و با اینکه دشمنان تصور می‌کردند این انقلاب بیش از 6 ماه تداوم نمی‌آورد اکنون به سن بلوغ رسیده است.

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: دشمن پس از جنگ فیزیکی در عرصه‌های جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دنبال استحاله نظام بود و با خیال خام خود بارها دست به اقدامات متفاوت زد تا بلکه خللی در اراده مردم بوجود بیاورد اما تولید رویش‌هایی مانند مدافعین حرم و حضور انقلابی مردم و جوانان در راهپیمایی‌های 22 بهمن، 9 دی و 13 آبان این حربه‌ها را خنثی کرده است.

وی بیان داشت: جشن 40 سالگی انقلاب فرصتی برای شکر نعمت ولایت و انقلاب است. همچنین این جشن‌ها فرصتی برای ارزیابی و ارائه کارنامه چهل ساله عملکرد درخشان انقلاب است. با وجود ستیزهای مشخص دشمن با انقلاب، شاهد هستیم که انقلاب در بخش های علمی، تکنولوژی، ساخت و پرتاب ماهواره، بخش‌های عمرانی، ساخت موشک و جنگنده و تولید علم به قدرت برتر منطقه و دنیا مبدل شده است.

سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: برای برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب بیش از 50 هزار فعالیت در خوزستان برنامه‌ریزی شده که از اول بهمن ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار