در پیامی؛

سرلشکر باقری انتصاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت

رئيس ستاد کل نيروهاى مسلح در پيامى انتصاب آيت‌الله آملى لاريجانى به رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام را به وى تبريک گفت.
کد خبر: ۳۲۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 01January 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پى انتصاب آيت‌الله «صادق آملى لاريجانى» به رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام از سوى مقام معظم رهبرى (مد ظله العالى)، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقرى» رئيس ستاد کل نيروهاى مسلح در پيامى اين انتصاب را به وى تبريک گفت.

متن این پيام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت‌الله حاج شیخ صادق آملی لاریجانی

سلام علیکم؛

در کمال خرسندی، انتصاب مبارک حضرتعالی به «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام» و عضویت فقهای شورای نگهبان از سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌های آن فقیه وارسته و عالم مجاهد، انقلابی و ژرف‌اندیش است را صميمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک سوابق درخشان و تجارب ارزنده مدیریتی، مدارج و صفات عالی علمی و عملی آن برادر عزیز - به ویژه یک دهه تصدی قوه قضاییه- پشتوانه عظیم و ذخیره ارزشمندی است که در همراهی همت و تلاش عالمانه اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، می‌تواند تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وظایف و نقش‌های بی بدیل این مجمع شریف در قوام و استحکام نظام و پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی را تضمین کند.

دوام توفیق و سربلندی حضرتعالی در این مسئولیت خطیر و تعیین‌کننده برای نظام و ملت عظيم الشأن ایران، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار