کاشانی‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه

عضو شورای ستاد برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب طی ۴۰ ساله گذشته با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ - 01January 2019

نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب را با «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، چهارمین جلسه سیاست‌گذاری دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آذرماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

حسین کاشانی‌پور عضو شورای ستاد برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با دفاع پرس از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب خبر داد و اظهار داشت: در حال تصمیم‌گیری برای برگزاری این نمایشگاه هستیم؛ این نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های مختلف در بهمن‌ماه سال‌جاری، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه حدود ۱۰ روز برپا خواهد بود. در صورتی که تقاضا زیاد باشد، تمهیداتی جهت افزایش زمان برپایی نمایشگاه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مخاطب ما در این نمایشگاه عموم مردم هستند، افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و رشد کرد؛ از این رو ما در این نمایشگاه حضور مردم در انقلاب و پیشرفت‌های کشورمان را به نمایش خواهیم گذاشت.

کاشانی‌پور با بیان این که این نمایشگاه با حضور مقامات لشکری و کشوری افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: در این نمایشگاه از ظرفیت‌های تکنولوژی، سخت‌افزار، نرم افزار و ... بهره خواهیم برد. این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، علمی، عدالت و ... فعالیت خواهد داشت.

وی گفت: کمیته‌هایی را در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکل دادیم تا هر یک از دستگاه‌ها و سازمان‌ها در قالب فعالیت‌های تبینی و اجرایی همکاری کنند.

عضو شورای ستاد برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تمام سعی‌مان را می‌کنیم که ابعاد مختلف پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طی ۴۰ سال گذشته را به نمایش بگذاریم. اگر فرصت بیشتری داشتیم، دستاورد‌های جهانی این انقلاب را نیز بررسی می‌کنیم.

وی با اشاره به شعار نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، گفت: این نمایشگاه با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار خواهد شد. هنوز اسمی برای این نمایشگاه انتخاب نکردیم. در این نمایشگاه تمهیداتی برای گروه‌های سنی مختلف انجام دادیم که هنوز برنامه قطعی مشخص نیست.

کاشانی پور در پایان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی هم برای تبلیغات داریم تا مردم به طور دقیق از اهداف و زمان برگزاری این نمایشگاه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار