نامه شهید سید محمود میرفارسی (۲)/ فعالیت یک شهید در «هتل چنانه»!

شهید «سید محمود میرفارسی» در یکی از نامه‌های خود به تشریح یک روز فعالیتش در جبهه پرداخت.
کد خبر: ۳۲۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 02January 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید محمود میرفارسی» در سال ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه شهید سید محمود میرفارسی (۲)/ فعالیت یک شهید در «هتل چنانه»!

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«السلام علیک یا اباعبدالله

دَوَاءُ دَاءِ قُلُوبِكُمْ وَ شِفَاءُ مَرَضِ أَجْسَادِكُمْ وَ صَلَاحُ فَسَادِ صُدُورِكُمْ وَ طُهُورُ دَنَسِ أَنْفُسِكُمْ

تقوای دوای بیماری دل‌های شماست و شفای مرض بدن‌های شما، درستی خرابی سینه‌های شما و مایه پاک شدن نفوس شما.
با سلام بر امام امت و بادرود بر روان پاک شهدا و با آرزوی پیروزی رزمندگان و شفای معلولین و مجروحین و آزادی اسرای اسلام و باز شدن راه کربلا.
سلام خدمت مادر عزیز و مهربانم و برادران و خواهران خوبم و استاد گرامی آقای مجدآرا ان‌شاء‌الله که حالتان خوب باشد. حال دوقلو‌های با نمکتان چطور است. آن‌ها را از قول من ببوسید. نمی‌دانم شما آن جا زندگیتان را چگونه و با چه وضعی می‌گذرانید، اما این را بگویم که اینجا خیلی به من خوش می‌گذرد و دوست دارم که سال تحویل اینجا باشم.
الان برنامه روزانه خود را می‌گویم. صبح ساعت ۴/۳۰ از خواب بیدار شده و تا ساعت ۶/۴۵ نماز و زیارت عاشورا است و بعد ساعت ۷ صبحگاهی و کمی ورزش و نرمش می‌کنیم تا ساعت ۸/۳۰ سپس تا ساعت ۹ الی ۹/۳۰ صبحانه و از ساعت ۹/۳۰ تا ساعت ۱۲ بی‌کاریم و بعضی می‌خوابند، بعضی مطالعه می‌کنند، بعضی بازی می‌کنند، بعضی هم می‌روند به شهر.
راستی چند روز پیش چند تیم والیبال درست شده که فرمانده‌هایم در آن تیم هستند و این تیم‌ها هر روز با هم مسابقه دارند و از طرف فرمانده‌ها جوایزی برای برنده در نظر گرفته شده. ساعت ۱۲ نماز ظهر و عصر و بعد غذا تا ساعت ۲/۳۰ و از ساعت ۲/۳۰ تا اذان مغرب باز هم بی‌کاریم و بعد از اذان نماز و بعد دعای توسل و بعد شام و باز تا صبح بی‌کاریم. این بود برنامه روزانه ما.

از حمله هم متأسفانه خبری نیست و ما اینجا مانند این است که آمده‌ایم گردش راستی نام اینجا را گذاشته‌ایم هتل چنانه. راستی مجید جان دیروز چند عکس (هشت عدد) با نامه فرستادم. ان‌شاءالله آن‌ها را نزد خود نگاه دار.
دیگر بیشتر از این وقت گرامیتان را نمی‌گیرم. با آرزوی پیروزی رزمندگان از شما خداحافظی می‌کنم.
بستر راحت چه اندازیم بهر خواب خوش
ما که، چون دل دشمنی داریم در پهلوی خویش
بنده گنه‌کار و مسافر سرگردان
سید محمود میرفارسی
۱۳۶۱/۱۲/۲۶»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار