تقدیر حجت‌الاسلام نمازی از رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح از سردار «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۲۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ - 01January 2019

تقدیر حجت‌الاسلام نمازی از رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام و‎المسلمین «حسن نمازی» رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه نشست شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پاس فعالیت‌ها و خدمات ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در احیای فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا از سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

نظر به این که مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالت خطیر حفظ و اشاعه فرهنگ والای ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه و نیروهای مسلح را به عهده دارد لذا ایجاب می‌نماید که متولیان امر و کارکنان دست‌اندرکار در مجموعه بنیاد علاوه به آگاهی از مسائل عقیدتی بایستی به موضوعات فرهنگی و سیاسی روز نیز اشراف لازم را داشته باشند که این رویکرد عقیدتی سیاسی بنیاد ارتقا سطح آموزش در موضوعات حوزه کاری خود را هدف گذاری نموده است، دنبال می‌نماید.

در همین راستا تدابیر، هماهنگی، اهتمام و پیگیری ویژه ستودنی حضرتعالی علاوه بر تسریع و تسهیل در روند انجام امور بستر مناسب و مطلوب را فراهم نموده است که برپایی دوره‌های مختلف بصیرت ویژه معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران و خانواده آنها و کارکنان بنیاد می‌توان اشاره نمود.

لذا با عنایت به آیه شریفه «...و من یشکر فانما یشکر لنفسه» از زحمات ارزشمند و مساعی دلسوزانه جنابعالی صمیمانه سپاسگزارم.

امید این که این تلاش‌ها در پیشگاه خداوند متعال وحی لایزال مقبول واقع شده و ان شاء الله همواره مورد لطف و عنایت خدای شهیدان واقع شوید. و در تحقق آرمان مقدس امام (ره) و شهیدان تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای حفظه گام‌های موثرتری بردارید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح

حجت‌الاسلام حسن نمازی

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار