سردار سلامی:

باید با تبعیت از رهنمودهای رهبری مانع اهداف شوم نظام سلطه شویم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید با تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اجازه ندهیم تا دشمنان به خواسته‌های استکباری خود برسند.
کد خبر: ۳۲۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 01January 2019

با رهنمودهای رهبری درخصوص دشمن شناسی مانع اهداف نظام سلطه شویمبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، اظهار داشت: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکایی‌ها و صهیونیسم بین‌الملل با گماشتن تعدادی از حکام بزدل و ترسو و دست نشانده در راس برخی کشورهای عربی منطقه توانسته بر طبل ناامنی در منطقه بحران زده خاورمیانه بکوبد و گروه‌های تکفیری را تاسیس کند.

وی افزود: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که باید در صف ملت‌های اسلامی تفرقه و فاصله ایجاد کنند تا بتوانند به مطامع شوم خود برسند و در این میان هوشیاری ملت‌های منطقه بسیار حائز اهمیت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ایران اسلامی در میان این توطئه‌ها تاکنون توانسته در سایه همبستگی ملی و درایت رهبر معظم انقلاب و رشادت های نیروهای مسلح لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه باشد و روز به روز بر اقتدار خود بیافزاید.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن نیز همواره درصدد است به اشکال مختلف در صفوف ملت و مسئولان شکاف ایجاد کند، افزود: باید همه با بصیرت و دشمن شناسی در مقابل دشمن در یک صف واحد قرار گیریم و با تبعیت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اجازه ندهیم تا دشمنان به خواسته‌های استکباری خود برسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت‌های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: مردان و زنان سترگ این خطه شهیدپرور مرزی در مرزهای شرف و دفاع جانانه ایستادند و حماسه‌های کم‌نظیری خلق کردند.

این مسئول ابراز داشت: این مردم سلحشور امروز نیز افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند و تاکنون نیز از این امتحان سربلند بیرون آمده‌اند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ایلامیان همواره مرزدارانی رشید در حراست از کیان ایران اسلامی بوده و ثابت کرده‌اند در تبعیت از آرمان‌های نظام پیشتاز هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها