تقدیر قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از امیران «مفید» و «معین‌وزیری»

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) از امیران «عبدالحسین مفید» و «نصرت الله معین وزیری» به پاس ۶ دهه خدمت صادقانه در نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۲۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ - 01January 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از امیران «عبدالحسین مفید» و «نصرت‎الله معین وزیری» به پاس شش دهه خدمت صادقانه در نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.

در بخشی از متن تقدیرنامه‌هایی که به این امیران اهدا شد، آمده است:

 خدمات ارزشمند و ماندگار جنابعالی به عنوان افسری شجاع در طول شش دهه خدمت صادقانه در عرصه‌های دفاع از میهن اسلامی افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هم میهنان شریف و قدرشناس است.

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) مفتخر است که نام مردان اندیشمند و دلباخته میهن اسلامی همچون جنابعالی را در زمره طراحان عملیات‌های افتخارآفرین دفاع مقدس و سرمایه‌ی مباهات فرزندان ایران اسلامی در همه نسل‌ها ثبت کرده است.

تقدیر قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از امیران مفید و معین وزیری

 

تقدیر قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) از امیران مفید و معین وزیری

 

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حاشیه نشست معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به نیابت از سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) احکام را به این دو فرمانده دوران دفاع مقدس اهدا کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار