حجت‌الاسلام نمازی:

ملت ایران فتنه ۸۸ را با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه پشت سر گذاشتند

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ملت ایران فتنه ۸۸ را با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه پشت سر گذاشتند، گفت: در فتنه سال ۸۸ انتخابات یک بستر بود و نه یک هدف؛ فتنه‌گران از این انتخابات به عنوان وسیله‌ای برای هجمه به اصل نظام استفاده کردند.
کد خبر: ۳۲۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ - 01January 2019

انتخابات بستر فتنه 88 بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و‎المسلمین «حسن نمازی» رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به اینکه نهم دی ماه از منظر مقام معظم رهبری دارای ۳ ویژگی مهم است، اظهار داشت: اولین ویژگی نهم دی طبق فرمایش حضرت آقا این است که باید آن را از ایام الله بدانیم.

وی افزود: دومین ویژگی نهم دی ماه ۸۸ این است که به عنوان حادثه‌ای ماندگار باید به آن توجه کنیم و سوم آنکه می‌بایست این روز را به عنوان یکی از روز‌های «ملی» جمهوری اسلامی ثبت کرد.

حجت‌الاسلام نمازی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) در خطبه ۱۵۰ نهج البلاغه، گفت: حضرت در آنجا می‌فرمایند «آغاز فتنه هنگامی است که عده‌ای تن به خواهش‌های نفسانی دهند» که این سخن در فتنه سال ۸۸ نیز لمس شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران فتنه ۸۸ را با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه پشت سر گذاشتند، افزود: مردم در ۹ دی در واقع مشت محکمی بر دهان سلطنت طلبان، منافقان و فتنه‌گران زدند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: عده‌ای می‌خواستند تا با کلماتی، چون خطا و اشتباه استراتژیک، فتنه ۸۸ را پوشش دهند، اما حضرت آقا بیش از صد بار در سخنرانی هایشان این کلمه را به کار بردند تا اهمیت مسئله را نمایان کرده باشند.

حجت‌الاسلام نمازی در پایان گفت: در فتنه سال ۸۸ انتخابات یک بستر بود و نه یک هدف؛ فتنه‌گران از این انتخابات به عنوان وسیله‌ای برای هجمه به اصل نظام استفاده کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار