سردار اشتری:

پلیس مطیع ولایت و فارغ از جناح‌بندی سیاسی عمل می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس موظف به برخورد اسلامی و شایسته با مردم هستند، گفت: پلیس مطیع ولایت و فارغ از گرایش‌های سیاسی و جناح‌بندی عمل و اقدام می‌کند.
کد خبر: ۳۲۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ - 01January 2019

نیرو‌های پلیس موظف به برخورد اسلامی و شایسته با مردم هستند/ فرماندهان بر نقاط ضعف و قوت حوزه استحفاظی مشرف باشندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در کارگاه آموزشی مدیریت بحران با رویکرد مهارت‌محوری ویژه فرماندهان انتظامی شهرستان‌های سراسر کشور با اشاره به نقش خطیر فرماندهان در پیاده‌سازی، اجرایی و عملیاتی کردن راهبرد‌های سازمانی در میدان عمل اظهار داشت: فرماندهان به اجرای سیاست‌های تدوینی و ابلاغی سازمانی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب، عنوان کرد: نتیجه و عایدی توطئه‌های دشمن برای نظام و انقلاب اسلامی، چیزی جز ناکامی و سیلی خوردن از ملت ولایت مدار ایران اسلامی نیست.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال موج‌سواری بر روی موضوعات و پدیده‌های اجتماعی و اقتصادی است، گفت: نیروی انتظامی در شرایط مختلف، با هوشمندی و درایت، صحنه و میدان عمل را مدیریت می‌کند؛ پلیس در حوادث دی ماه سال گذشته و برخی جریانات سال جاری، با هوشمندی، خویشتنداری و درایت توانست صحنه را مدیریت کند و بار دیگر دشمن را از سوء استفاده و فضاسازی علیه پلیس ناکام گذاشت.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه بدون اشراف اطلاعاتی و قدرت پیش‌بینی، نمی‌توان در پیشبرد اهداف موفق بود، عنوان کرد: لازم است فرماندهان بر نقاط ضعف و قوت حوزه استحفاظی خود مشرف باشند.

وی خاطر نشان کرد: فرماندهان و مسئولان سطوح مختلف ناجا با آحاد جامعه اعم از ائمه جماعت، معتمدین محلی، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، نخبگان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و... باید در تعامل و ارتباط باشند و بدانند که جلب مشارکت‌های مردمی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار کارگشاست.

سردار اشتری تأکید کرد: پلیس مطیع ولایت و فارغ از گرایشات سیاسی و جناح بندی عمل و اقدام می‌کند؛ نیرو‌های پلیس موظف به برخورد اسلامی و شایسته با مردم هستند.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما شایسته و محق دریافت مطلوب‌ترین خدمات هستند، افزود: گره گشای امورات مردم باشیم و در سیره و منش رزمندگان مخلص و بی ادعای دوران دفاع مقدس را الگو قرار دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه کیفیت و اثربخشی اقدامات بر کمیت امور در تقدم است، گفت: شایسته است فرماندهان با نیرو‌های زیرمجموعه خود رفتاری مناسب و در شأن داشته باشند.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: مطابق فرمایش فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) پلیس باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد و رفتار و رویکردی اسلامی، انقلابی و دینی داشته باشد.

وی با بیان اینکه توصیه و تأکید فرمانده معظم کل قوا به پلیس اتخاذ رویکرد اقتدار توأم با عدالت و رأفت اسلامی است، تصریح کرد: همگان باید بدانند پلیس حامی آحاد مردم و مظلومان است و اقتدار پلیس برای قانون شکنان و هنجارشکنان است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر مشکلات و کاستی‌ها واقف هستم، عنوان کرد: مطمئنا موفقیت‌های نیروی انتظامی که رضایت مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نیز در پی داشته، مرهون تلاش تک تک فرماندهان و کارکنان ناجا است، تلاش هایتان را قدر می‌دانم و تلاش می‌کنیم که به کارکنان بهترین خدمات را ارائه دهیم هر چند که در این مسیر در ابتدای راه هستیم.

وی گفت: بنده و هیئت رئیسه ناجا به جد دغدغه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان را داریم و در این راستا نیز گام‌هایی برداشته شده است و این روند ادامه دارد، به طوری که سال آتی، نهضت تأمین مسکن کارکنان دنبال می‌شود.

فرمانده ناجا خطاب به فرماندهان انتظامی شهرستان‌های سراسر کشور توصیه کرد: قدردان خانواده‌هایتان باشید، پدر، مادر، همسر و خانواده‌هایتان را تکریم کنید و بدانید که بدون همراهی خانواده‌های کارکنان، نمی‌توانیم موفق باشیم یا عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، رسیدگی به خانواده‌های معزز شهدا را از ضروریات دانست و گفت: رسیدگی به خانواده شهدا برکت کار ما است از طرفی نباید از رسیدگی به خانواده متوفیان ناجا و ایتام غافل باشیم.

سردار اشتری در پایان بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم با اقداماتمان به نظام و کشور عزت و آبروی روزافزون ببخشیم و فرصت خدمتگزاری قدر بدانیم؛ چرا که فرصت‌ها به سرعت از دست می‌رود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها