مخالفت وکلای ملت با برگزاری جلسه غیرعلنی پارلمان برای رسیدگی به لایحه بودجه ۹۸

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست برخی از وکلای ملت برای برگزاری جلسه غیر علنی اضطراری برای بررسی بودجه سال ۹۸ مخالفت کردند.
کد خبر: ۳۲۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 02January 2019

نمایندگان با برگزاری جلسه غیرعلنی برای رسیدگی به لایحه بودجه مخالفت کردندبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، «فردین فرمند» نماینده مردم میانه به نشانه اعتراض درباره برگزاری جلسه غیرعلنی اضطراری مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۹۸، در مقابل جایگاه هیئت رئیسه مجلس تصحن کرد.

اسدالله عباسی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: هرگونه ایراد وارده به لایحه بودجه باید در کمیسیون تلفیق رفع شود.

در ادامه بحث و تبادل‌نظرها غلامرضا کاتب با بیان اینکه قانون به نمایندگان این اجازه را داده تا در هنگام اضطرار در خصوص بررسی لایحه بودجه جلسه غیرعلنی تشکیل شود، گفت: ماده ۱۰۲ آیین نامه به ۱۰ نفر از نمایندگان اختیار داده که در صورت اضطرار و در مواردی که رعایت امنیت کشور ایجاب می‎کند، درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی بدهند.

پس از اظهارات نمایندگان در موافقت و مخالفت با برگزاری جلسه غیرعلنی در خصوص رسیدگی به لایحه بودجه سال جدید، برگزاری جلسه غیرعلنی اضطراری به رای نمایندگان گذاشته شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۷۶ رای موافق، ۱۰۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در مجلس، با برگزاری جلسه غیرعلنی اضطراری جهت بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ مخالفت کردند.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها