نامه شهید سیدمحمود میرفارسی (۳)/ روایت شهید از لطف و محبت مردم به رزمندگان

شهید «سید محمود میرفارسی» در نامه خود آورده است: «این امت حزب‌الله هم خیلی وسایل پوشاک و خوراک برای ما می‌فرستند. اینجا آنقدر شیرینی و بیسکویت و شکلات و پسته و تخمه و آجیل و کمپوت و میوه که پرتقال و سیب و نارنگی است که نمی‌دانیم چه موقع بخوریم. خلاصه مانند این است که آمده‌ایم اینجا برای گردش و تفریح و استراحت. فقط احتیاج به معنویت دارم که ان‌شاءالله خدا آن را نصیبم کند.»
کد خبر: ۳۲۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 03January 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید محمود میرفارسی» در سال ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه شهید سیدمحمود میرفارسی (۳) /

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله
اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
با سلام بر امام امت و با درود به روان پاک شهداء و با آرزوی پیروزی رزمندگان و شفای معلولین و مجروحین و آزادی اسرای اسلام و باز شدن راه کربلا اباعبدالله الحسین (ع).
سلام خدمت مادر مهربانم و برادرانم مجید و مهدی و خواهرانم اعظم و میترا و استاد گرامی آقای مجد آرا و خواهر زاده‌های قشنگم مریم و محبوبه.
ان‌شاءالله که حال همه‌تان خوب باشد. اگر از حال من خواسته باشید، حال من بسیار خوب است و اینجا بسیار راحتم. چند روز هست که شروع کردم به بازی فوتبال تا نفسم زیاد شود. تازگی هم اینجا دو کلاس گذاشته‌اند یکی عقیدتی که صبح‌ها است. کلاس اخلاقی که عصر‌ها است.

این امت حزب‌الله هم خیلی وسایل پوشاک و خوراک برای ما می‌فرستند. اینجا آنقدر شیرینی و بیسکویت و شکلات و پسته و تخمه و آجیل و کمپوت و میوه که پرتقال و سیب و نارنگی است که نمی‌دانیم چه موقع بخوریم. غذاهایش هم چلوخورشت و چلومرغ است. جای شما خالی همین دیروز چلومرغ بود، مرغ آنقدر زیاد بود که به هر نفر دو، سه ران و بال رسید.
خلاصه مانند این است که آمده‌ایم اینجا برای گردش و تفریح و استراحت. فقط احتیاج به معنویت دارم که ان‌شاءالله خدا آن را  نصیبم کند.
دیگر بیشتر از این وقت گرامیتان را نمی‌گیرم. به همه‌گی سلام فراوان برسانید. با آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام از شما خداحافظی می‌کنم.
بستر راحت چه اندازیم بهر خواب خوش
ما که، چون دل دشمنی داریم در پهلوی خویش
دشمن به دشمن آن نپسندد که بی‌خرد
با نفس خود کند به مراد و هوای خویش
سید محمود میرفارسی
۱۳۶۱/۹/۴»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها