سردار آسودی:

رسانه‌ها در معرفی دستاورد‌های انقلاب میدان‌دار جنگ نرم شوند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رسانه‌ها با اشراف کامل به دستاورد‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شوند و برای مردم این دستاورد‌ها را توضیح دهند.
کد خبر: ۳۲۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 02January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار محمدعلی آسودی در گفت‌وگو با آنا، درباره تبلیغات رسانه‌ای دشمنان علیه دستاورد‌های دفاعی کشورمان پس از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: راهبرد استکبار جهانی برای سروری بر جهان، استفاده از ابزار رسانه است. این را باید بدانیم غول‌های رسانه‌ای دنیا متعلق به صهیونیست‌هاست تا بتواند راهبرد خود را علیه ملل اسلامی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه رسانه‌های داخلی از تمام ظرفیت‌هایش برای مقابله با تبلیغات دشمن استفاده نکرده‌اند، افزود: اصحاب رسانه باید بدانند که این انقلاب متعلق به کل ایران است و باید از آن به هر طریقی که شده دفاع کنند و نباید قلم خود را خواسته یا ناخواسته در همسویی با دشمن به دست بگیرند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از خواسته‌های دشمنان انقلاب اسلامی را تضعیف آسایش و آرامش مردم ایران عنوان کرد و گفت: مخالفان جمهوری اسلامی قدرت مردم ایران را نمی‌خواهند؛ همانطور که به یاد داریم پیش از انقلاب اسلامی همین دولت‌ها که امروز به مخالفان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده‌اند، ملت ما را وحشی قلمداد می‌کردند و به همین دلیل وقتی به ایران می‌آمدند، حق توحش می‌گرفتند و امروز هم همان نگاه را دارند، اما با ادبیاتی دیگر.

آسودی با بیان اینکه باید دست دشمن پیش از اقدام خوانده شود، تصریح کرد: برای یک پاسخگویی به موقع نیازمند پی بردن به اهداف دشمنان هستیم، اما رسانه‌های داخلی در پیشگیری و شناسایی تهدیدات ضعف دارند و نمی‌توانند باقدرت در عملیات روانی، دشمن را مغلوب کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید باقدرت و اشراف کامل به دستاورد‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شوند و افکار عمومی را به دست بگیرند و به خوبی برای مردم دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را تشریح کنند. همچنین رسانه‌های موظف هستند به مردم توضیح دهند که پیش از انقلاب اجازه ورود به تولید دانش هسته‌ای را نداشتیم و بیگانگان می‌خواستند این دانش را از محروم کنند و یا اجازه ورود به عرصه تولید دانش نانو و دانش هوافضا را نداشتیم، اما امروز به این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها دست یافته‌ایم، اما دشمن با تبلیغات رسانه‌ای به‌صورت هنرمندانه دارد این حقیقت‌ها را کتمان می‌کند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این موضوع که امروز هیچ شخصی نفی‌کننده وجود برخی مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی نیست، گفت:، اما مشکلات اقتصادی نباید موجب این شود که واقعیت‌ها را نادیده بگیریم و در زمین دشمن بازی کنیم.

آسودی با بیان اینکه امروز از دفاع قدرتمندانه برخورداریم، گفت: دشمن هرگز جرأت این را ندارد به این ملت و کشور کوچکترین هجمه‌ای داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر ایرانی حتی آن‌هایی که انقلاب را قبول ندارند باید از اینکه ایران امروز به اقتدار دست یافته است، خشنود باشد و افتخار کند و هرکسی و یا هر رسانه‌ای بخواهد دستاورد‌های انقلاب اسلامی را زیرسوال ببرد در زمین دشمن بازی کرده و خائن به کشور است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها