سردار اشتری:

حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه نباید به یک بحران تبدیل شود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا اجازه نمی‌دهد که حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود، گفت: باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتما پاسخگو باشند.
کد خبر: ۳۲۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 02January 2019

نباید اجازه داد حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه به یک بحران تبدیل شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جمع کارکنان فرماندهی استان خراسان رضوی، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه اخلال را داشته و دارد؛ هرچند دشمنان ما همواره به دنبال تزریق ناامنی به کشور هستند و اینکه بتوانند در این کار موفق شوند یا نه بستگی به ما دارد که تا چه حدی از آمادگی برخوردار باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به شرفیابی فرماندهان و معاونان ارشد ناجا خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر نیروی انتظامی برای انجام مأموریت‌ها تأکید داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشور است، افزود: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود؛ دشمنان 40 سال است در حال موج سواری بر روی اینگونه حوادث هستند باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته است، حتما پاسخگو باشند.

وی امنیت موجود در کشور را بالاترین افتخار دانست و افزود: 40 سال است دشمن برنامه‌های خود را در راستای تغییر در ریل انقلاب گذاشته، ولی خوشبختانه با هوشیاری مردم و برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرگز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

سردار اشتری استان خراسان رضوی را متفاوت‌تر از همه شهر‌ها عنوان کرد و گفت: در این استان به دلیل حجم عظیم تردد زائران، امنیت نباید خدشه دار شود، از سویی با توجه به اینکه یک استان مرزی است، باید مرز‌های آن نیز امن و تقویت شوند.

فرمانده ناجا در پایان به فتنه‌های دشمن در سال‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 78 یک فتنه وجود داشت و در سال 88 فتنه‌ها عمیق‌تر و در سال 96 اوج فتنه‌ها صورت گرفت، ولی خوشبختانه نیروی انتظامی نیز جلوتر از فتنه‌ها عمل کرد و موفق شد بسیاری از توطئه‌ها را پیشدستانه نقش بر آب کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها