براتلو به دفاع پرس خبر داد؛

رزمندگان نخبه در رسانه ملی معرفی می‌شوند

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: قرار است رزمندگانی که موفق به کسب مقام در حوزه اختراعات هستند از طریق صدا و سیما به جامعه معرفی شوند.
کد خبر: ۳۲۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 03January 2019

رزمندگان نخبه در صدا و سیما معرفی می‌شوندصفرعلی براتلو رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به ایجاد نهضت خاطره گویی در استان های کشور گفت: تاکنون به 15 استان کشور سفر داشتیم و برنامه های سازمان به مسوولان استانی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: دیدار و سرکشی از خانواده رزمنده ها و نهضت خاطره گویی از جمله برنامه هایی است که در دست اقدام داریم و پیگیر آن هستیم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جواد و مقاومت بیان کرد: شناسایی، دیدار و سرکشی از رزمندگانی که در کار تولید اختراعات علمی موفقیت هایی داشته اند و توانسته اند مقام های بین المللی، ملی و استانی کسب کنند از دیگر برنامه های ما است که بتوانیم آنان را همچون چهره های ماندگار کشور از طریق صدا و سیما به جامعه معرفی کنیم، لذا قرار است نشست هایی به این منظور برگزار شود.

براتلو به نهضت خاطره گویی اشاره و تصریح کرد: قرار است در همکاری با امور مساجد و مدارس نهضت خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس آغاز شود و در مناسبت ها و سالگرد عملیات های مهم رزمندگان به خاطره گویی و پرسش و پاسخ در زمینه مسائل و موضوعات دفاع مقدس بپردازند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها