کشته شدن ۷ سرکرده داعش در حمله نیروی هوایی عراق به منطقه «سوسه» سوریه

سازمان الحشد الشعبی عراق از کشته شدن هفت نفر از سرکردگان داعش در حمله هوایی ارتش عراق به منطقه «سوسه» سوریه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ - 02January 2019

کشته شدن ۷ سرکرده داعش در حمله نیروی هوایی عراق به منطقه «سوسه» سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جنگنده‌های ارتش عراق روز چهارشنبه مواضع داعش در منطقه مرزی «سوسه» سوریه را بمباران کردند.

«قطری العبیدی» از فرماندهان الحشد الشعبی امروز چهارشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که «جنگنده‌های ارتش عراق محل تجمع فرماندهان داعش را در منطقه سوسه سوریه در نزدیکی مرزهای عراق هدف قرار دادند.»

القطری افزود: در این عملیات، هفت نفر از فرماندهان گروه تروریستی داعش کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

وی تاکید کرد، در این عملیات ارتش عراق که بر اساس فرآیند اطلاعاتی دقیق صورت گرفت، یک انبار سلاح گروه تروریستی تکفیری داعش هم منهدم شد.

جنگنده‌های «اف ۱۶» عراق ظهر روز دوشنبه گذشته نیز محل تجمع نشست فرماندهان داعش را در منطقه «سوسه» در داخل خاک سوریه بمباران کرده بودند.

طبق بیانیه صادره وزارت دفاع عراق در روز دوشنبه، «جنگنده‌های عراقی یک ساختمان دو طبقه را که مخفیگاه و محل جلسات داعش بود، بمباران کردند که در پی آن، 30 فرمانده داعش حضور داشتند و همگی آنها کشته شدند.»

جنگنده‌های عراقی پیش از این نیز بارها با هدف ممانعت از قدرت‌گیری داعش و نفوذ آن‌ها به داخل خاک عراق، مواضع تروریست‌ها را در استان دیرالزور سوریه و در مجاوزت مرز عراق بمباران کرده‌اند.

حملات ارتش عراق به خاک سوریه پس از سفر اخیر «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی به دمشق و دیدار وی با بشار اسد افزایش پیدا کرده است. در این دیدار طرفین در خصوص هماهنگی امنیتی سطح بالا میان دمشق و بغداد برای مبارزه با تروریسم به توافق رسیده بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار