سردار عروج:

صهیونیست‌ها آموزش‌های اعتقادی را در کنار آموزش رزم از ایران یاد گرفته‌اند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فرماندهان رژیم صهیونیستی امروز در کنار آموزش‌های نظامی، آموزش‌های اعتقادی هم می‌دهند و این موضوع را به اذعان فرماندهان خودشان از نیروهای ما یاد گرفته‌اند و می‌گویند که جنگ امروز جنگ اعتقادی است.
کد خبر: ۳۲۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 03January 2019

صهیونیست آموزش‌های اعتقادی در کنار آموزش رزم را از ایران یاد گرفته استبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، پیش از ظهر امروز «سردار خسرو عروج» مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران در مراسم نخستین سالگرد شهادت «سجاد شاهسنایی» با بیان اینکه مباحث امروز از بحث‌های امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: در نظامی زندگی می‌کنیم که مصادیق تمامی مفاهیم الهی به اثبات رسیده است.

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در تبین توحید، توحید به نام توحید محبت داریم که در بین تمامی توحیدهایی که معرفی می‌کنند مهمتر است و دو علامت دارد که علامت اول آن تناسب است و بدین معناست که باید بین خود و کسی که به آن محبت می‌کنید، به تناسب برسید.

وی ادامه داد: پس از گذشتن از این مرحله به علامت دوم می‌رسیم که اتصال است و اگر این تناسب ایجاد شود، هر کسی به توان خودش به حبل الله المتین چنگ می‌زند و بخشی از آن را می‌گیرد؛ تمامی کسانی که اسناد جنگ را خارج کرده‌اند، اظهار می‌کنند که تمامی اتفاقات آن معجزه بود و خودشان می‌گویند هزار به یک حمله کردیم و ایران مقاومت کرد.

عروج عنوان کرد: انتقال احوالات محال است ولی با توحید محبت این اتفاق رخ می‌دهد و مثال آن دو برادر بسیجی است که یکی از این طرف دنیا و یکی از آن طرف دنیا به هم می‌رسند، ولی آن چنان احساس نزدیکی به یکدیگر می‌کنند که مثال‌زدنی است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت نظامی تمامی کشورهای دنیا مشخص است و به لحاظ ادوات و نیرو تمامی ارتش‌ها دسته‌بندی شده، ولی خود دشمنان و غربی‌ها اذعان می‌کنند که یک قدرت مافوق بشر پشت سر نیروهای ایران است و خودشان می‌گویند که بارها این موضوع را امتحان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اسم اعظم خداوند 73 مورد است که یکی از آن خود خداوند، دو اسم نزد دو پیامبر اوالعظم و 70 اسم دیگر نزد پیامبر و اولادش است که بیشترین آن هم نزد امام حسین (ع) است، تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا چندی پیش اعلام کرد نمی‌دانیم با چه پدیده‌ای روبرو هستیم که کشته و زنده آن پیروز است.

عروج بیان داشت: بعد از آنکه حصر آبادان را شکستیم، خود بعثی‌ها سوال می‌کردند که مگر شما چند نفر بودید؟ پیش از هر عملیات ساعت‌ها و روزها کار می‌شد و همین رمز پیروزی ما است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: قبل از انقلاب از آبادان برای زیارت تخت فولاد به اصفهان می‌آمدیم؛ مشکلاتی که در انقلاب به وجود می‌آید را باید بتوانیم با روزه‌های خصوصی حل کنیم.

عروج تصریح کرد: موضوعی که مشترک بین همه شهدا و اهل توحید محبت است، انجام کارهای خیر غیرعلنی است و بسیاری از موضوعاتی را که از برادرِ سجاد شاه‌سنایی سوال کردم، عینا صادق بود و به عنوان مثال در مورد کمک‌های پنهانی سوال کردم و دیدم این شهید بزرگوار اهل چنین اقداماتی بوده است.

وی اضافه کرد: فرماندهان رژیم صهیونیستی امروز در کنار آموزش‌های نظامی، آموزش‌های اعتقادی هم می‌دهند و پیش از این شب عملیات برای آن‌ها شوی شبانه پخش می‌کردند، ولی امروز شب عملیات برای آن‌ها مباحث اعتقادی مطرح می‌شود و این موضوع را به اذعان فرماندهان خودشان از نیروهای ما یاد گرفته‌اند و می‌گویند که جنگ امروز جنگ اعتقادی است.

این مسئول با بیان اینکه مصداق همین موضوع را در بین وهابی‌ها هم می‌توان پیدا کرد، مطرح کرد: چند ماهی است که در کاخ سفید یک اسقف مسیحی می‌آید و مسائل اخلاقی را مطرح می‌کند.

عروج گفت: ای کاش گاهی اوقات صدا و سیمای ما به جای برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها صحبت‌های برخی از دشمنان ما را پخش می‌کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران متذکر شد: رزمنده ما می‌داند که چه در دست و چه در قلب دارد و می‌جنگند؛ امام خمینی می‌گفت هر کسی کنار سفره انقلاب دست و پایش را دراز کند، دست و پایش کوتاه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار