مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

دشمنان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب برای فتنه نو کمر همت بسته‌اند

حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان کمر همت بسته‌اند تا فتنه‌های دیگری را ایجاد کنند و همین مسئله وظیفه آحاد امت اسلامی را برای معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقابله با آسیب‌های دشمن سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۳۲۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 03January 2019

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز (پنجشنبه) در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی است و از همین رو دشمنان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در صدد طراحی فتنه‌های جدیدی هستند.

وی با بیان این که 9 دی رفراندوم انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم در این روز با خلق حماسه‌ای بزرگ نشان دادند که تا پای جان از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

سروستانی با بیان این مطلب که هدف اصلی دشمنان در ۹ دی ساقط کردن نظام اسلامی بود، اضافه کرد: از معروف های حائز اهمیت امروز حفظ نظام اسلامی و حکومت دینی است.

وی با اشاره به وجود مشکلات در نظام اسلامی، اظهار داشت: مشکلاتی وجود دارد و همه هم آن را قبول داریم ولی عزتی که انقلاب اسلامی برای ما به همراه آورده است خیلی ارزشمند بوده و در منطقه خاورمیانه بی نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: ما به‌عنوان مجموعه دینی با تمام توان در جهت اهداف انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری به وظایف دینی خود عمل می‌کنیم و در جهت خدمت به نظام گام برمی‌داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان کمر همت بسته‌اند تا فتنه های دیگری را ایجاد کنند و همین مسئله وظیفه آحاد امت اسلامی را برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با آسیب‌های دشمن سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار