پیام تسلیت امیر موسوی بمناسبت درگذشت ستوان یکم جانباز «بهشتی»

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی عروج شهادت گونه ستوان یکم جانباز غلامحسین بهشتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ - 04January 2019

پیام تسلیت امیر موسوی بمناسبت درگذشت ستوان یکم جانباز «بهشتی»به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس،به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» (الاحزاب: 23)

روح انقلابی، شجاع و بی ادعای شیر مرد خراسانی جبهه‌های نبرد،ستوان یکم جانباز غلامحسین بهشتی به یاران شهیدش پیوست و قلب پر از خاطره ایثار همرزمان خود را مالامال غم و اندوه کرد.

سرزمین گرم خوزستان و قله‌های بلند کردستان شهادت می‌دهند که ستوان بهشتی با واژه خستگی، ترس و ادعا بیگانه بود و در معامله‌ای شیرین و پرسود همه چیز را به ثبت در صحیفه خداوند سپرده بود.

این سرباز بی‌علاقه به نام، پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت‌های ناشی از دوران دفاع مقدس، سرانجام به آسمان پر کشید و در جوار شهیدان آرام گرفت.

اینجانب همرزم عزیزی همچون ستوان بهشتی را که خاطره دلاوری‌هایش را هرگز از یاد نخواهم برد از دست داده و سوگوارم و پر کشیدن این رزمنده شجاع را به خانواده محترم وصبور او، همرزمان داغدارم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و هموطنان عزیزم در سرزمین پهناور خراسان تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

بنابر این گزارش مرحوم ستوانیکم جانباز غلامحسین بهشتی در سال 1353 به استخدام ارتش درآمد و پس از 31 سال خدمت صادقانه در سال 1384 به افتخار باز نشستگی نایل شد ودر تاریخ دوازدهم دیماه 97 در شهر مشهد به یاران شهیدش پیوست،این مرحوم سابقه 2843 روز حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را در کارنامه خدمت خود دارد.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم با حضور فرماندهان، مسئولین، جمعی از همرزمان وی و مردم قدر شناس مشهد مقدس، ساعت 10 صبح امروز (جمعه) از مقابل لشکر 77 ثامن الائمه خراسان برگزار و در قطعه اصحاب شهدای بهشت رضا (ع) آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار