حسین یکتا:

تحقق افول آمریکا/ اوضاع دشمن به هم ریخته است

یک فعال فرهنگی و اجتماعی کشور وضع دشمن را در جهان به هم ریخته دانست و گفت: تا نماز در بیت‌المقدس یک «یا حسین» دیگر باقی مانده است و دشمنان می‌دانند که تاکنون هر چه رهبری فرموده‌اند، محقق شده است.
کد خبر: ۳۲۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 04January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «حسین یکتا» از راویان برجسته دوران دفاع مقدس و از فعالان فرهنگی و اجتماعی کشور در جمع فعالان فرهنگی بیرجند، اظهار داشت: امروز اوضاع دشمن در جهان به هم ریخته است و پس لرزه های زلزله سیاسی در اروپا و آمریکا دیده می شود که ما تنها بخشی از آن را می بینیم.

وی با بیان اینکه کار دشمن به آخر رسیده است، عنوان کرد: یهودیان برای ایجاد داعش در منطقه بیش از 20 سال تحقیق کردند تا اسلام را دینی خشن نشان دهند و روحیه شهادت طلبی را به وسیله گوساله سامری داعش از جوانان ما بگیرند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی کشور اضافه کرد: اما همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «بشار اسد» در سوریه ماند و این آمریکایی ها هستند که از سوریه بیرون رفتند.

باید به روحیه خدمت‌رسانی در دهه 60 برگردیم

یکتا با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس دشمن فتنه‌ها و نفوذهای مختلفی برای تغییر فکر و فرهنگ مردم انجام داد، متذکر شد: اما امروز می بینیم که روحیه خدمت رسانی مردم بالا رفته است و اگرچه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم اما باید به روحیه خدمت رسانی در دهه 60 برگردیم.

وی به استقبال خیلی خوب جوانان از اعتکاف، راهیان نور، مراسم اربعین و هیات ها اشاره کرد و گفت: شهید حججی ها تربیت یافته همین نظام بعد از دفاع مقدس هستند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی کشور تاکید کرد: مردم ما همواره پای نظام و انقلاب بوده و هستند و این ما هستیم که باید هم‌پای مردم حرکت کنیم.

اوضاع دشمن به هم ریخته است/افول آمریکا تحقق پیدا می کند

یکتا با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال براندازی نظام بود، یادآور شد: به همین دلیل دشمن به انواع فتنه ها و تحریم ها دست زد که البته تاکنون موفق نبوده و نخواهد بود و خود آمریکایی ها و صهیونیست‌ها اذعان دارند که موفق نبودند.

هر چه رهبری فرمودند محقق شده است

این فعال فرهنگی و اجتماعی کشور وضع دشمن را به هم ریخته برشمرد و مطرح کرد: تا نماز در بیت المقدس یک «یا حسین» دیگر باقی مانده است و دشمنان می دانند که تاکنون هر چه رهبری فرمودند محقق شده است.

یکتا با بیان اینکه آمریکا 120 هزار نیرو در عراق پیاده کرد اما مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا در عراق موفق نخواهد بود، گفت: دیدیم که آمریکا بعد از سالها حضور در عراق بدون به دست آوردن دستآوردی، نیروهای خود را به کشورش برگرداند و از عراق فرار کرد.

وی اعلام کرد: داعش را خود آمریکایی ها به وجود آوردند و امروز گریبان خودشان را گرفته است، دنیا گفت که اسد باید برود اما مقام معظم رهبری فرمودند اسد می ماند و ماند.

آمریکایی ها و یهودی ها به افول آمریکا اذعان دارند

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه بیش از 50 کشور در سوریه به داعش کمک می کردند، متذکر شد: این آمریکایی ها بودند که از سوریه خارج شدند و حتی خود آمریکایی ها و صهیونیست‌ها اذعان دارند که کار آمریکا تمام شده است و افولش نزدیک است.

یکتا مردم دنیا را خسته از نظام لیبرالیسم غربی دانست و بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در حال صادر شدن به تمام نقاط جهان است.

وی با در بیان راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: مانیفست جبهه انقلاب باید سخنان مقام معظم رهبری در دوم اردیبهشت سال 92 در جمع فعالان فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار