معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

تشییع شهدا جان تازه‌ای به عزاداری سیدالشهدا(ع) می‌بخشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان روح و جان تازه‌ای به عزاداران و مراسم عزاداری ماه محرم می‌بخشد.
کد خبر: ۳۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ - 30October 2014

تشییع شهدا جان تازه‌ای به عزاداری سیدالشهدا(ع) می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام علی بنایی صبح امروز طی سخنانی در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در محل استانداری با اشاره به تقارن ایام ماه محرم الحرام و برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با تشییع سه شهید گمنام دفاع مقدس ابراز کرد: شهدای بزرگوار فرزندان عاشورایی این ملت بزرگ هستند که در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و بر گرفته از نهضت عاشورا، گام برداشته و ولایت پذیری و حرکت در مسیر مکتب حسینی(ع) را با اهداء جان خود عملا به اثبات رساندند.

وی با اشاره به حضور شهدای گمنام از روز چهارشنبه در استان و برگزاری مراسم وداع و تشییع و تدفین در روز جمعه و شنبه نهم و دهم آبان، افزود: یقینا حضور شمیم روح افزای شهدا در محافل عزاداری سیدالشهدا(ع) و برگزاری مراسم تشییع و تدفین روح و جان تازه ای به عزاداری سیدالشهدا(ع) خواهد بخشید.

در این جلسه که مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم و مسئولانی از سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، نیروی انتظامی، دانشگاه قرآن و حدیث و سایر دستگاههای ذیربط حضور داشتند، آخرین هماهنگیها در مورد تشییع و تدفین باشکوه شهدای گمنام انجام شد.

لازم به ذکر است مراسم تشییع سه شهید گمنام، پس از اقامه نماز جمعه هفته جاری برگزار شده و مراسم باشکوه تدفین دو شهید، ساعت 10 صبح روز شنبه دهم آبان از محل ورودی اصلی دانشگاه قرآن و حدیث-انتهای شهرک جهاد- به سمت محل خاکسپاری در همین دانشگاه برگزار میشود؛ حجت الاسلام سبحانی نیا نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

مزار سومین شهید گمنام دیگر نیز در محل اداره کل اطلاعات استان، زیارتگاه عاشقان شهدا و سربازان گمنام امام زمان(عج) خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها