امام‌جمعه موقت یاسوج:

انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم گفت: انقلاب اسلامی به لطف الهی و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید و هم‌اکنون نیز در اوج عزت و اقتدار است.
کد خبر: ۳۲۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ - 04January 2019

انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام‌جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: این انقلاب به لطف الهی و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید و هم‌اکنون نیز در اوج عزت و اقتدار است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و بیگانگان برای به ثمر ننشستن انقلاب تلاش‌های زیادی کردند اما اراده حق بر این بود که انقلاب اسلامی پیروز شود و نقشه‌های آنها به لطف خدا خنثی شد.

امام‌جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه‌های دشمنان برای تضعیف و نابودی انقلاب ادامه پیدا کرد، گفت: از مهم‌ترین این توطئه‌ها راه‌اندازی اختلافات قومی و قبیله‌ای در کشور و حمایت از رژیم بعث عراق برای حمله و تجاوز نظامی به ایران بود، اما لطف الهی، اعتقادات مردم و رهبری‌های امام (ره) سبب نشد نتوانند کاری به جلو ببرند.

موسوی‌اعظم بیان کرد: در جنگ هشت ساله بسیاری از کشورهای دنیا از رژیم بعث عراق حمایت‌ کردند اما اعتقاد، ایمان و ولایت‌مداری ملت ایران سبب پیروزی آنها در این جنگ شد.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورهای عربی با اسرائیل برای از بین بردن سوریه هم‌دست شدند، عنوان کرد: آمریکا گروهک تروریستی داعش را ایجاد کرد و ثروت کلان آل‌سعود نیز برای حمایت از این گروهک هزینه شد.

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: به لطف الهی این توطئه شوم نظام سلطه علیه کشورهای اسلامی بی‌نتیجه ماند و آمریکا به هیچ کدام از اهداف خود در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی نرسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار