امام‌جمعه موقت شیراز:

فرهنگ مقاومت در امت اسلامی نهادینه شده است

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی با بیان اینکه امروز آمریکا با وجود صرف هزینه‌های هنگفت و میلیاردها دلار در منطقه شکست خورده است، گفت: فرهنگ مقاومت میان ملت‌های مسلمان نهادینه شده است.
کد خبر: ۳۲۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ - 04January 2019

فرهنگ مقاومت میان ملت‌های مسلمانان نهادینه شده استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام‌جمعه موقت شیراز امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه اظهار داشت: آمریکا در هر کشوری از خاورمیانه که وارد شده شکست خورده و این نشان از نقش مهم ایران در منطقه دارد.

امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه آمریکا امروز قدرتی در جهان و میان کشورهای منطقه ندارد، افزود: امروز با وجود صرف هزینه‌های هنگفت و میلیاردها دلار در منطقه، شکست خورده اصلی آمریکاست و این شکست نتیجه مقاومت ملت‌های مسلمان است؛ امروز فرهنگ مقاومت میان ملت‌های مسلمانان نهادینه شده است.

رضوی اردکانی با اشاره به وجه دیگر شکست آمریکا در جهان بیان کرد: امروز آمریکا دیگر قدرت تاثیرگذاری بر اراده کشورها و ملت‌ها را از دست داده است و هرچند رسانه‌ها مخفی‌کاری می‌کنند اما این موضوعی آشکار است.

وی با اشاره به جنگ نرم و نقشه دشمن برای تهاجم فرهنگی و متزلزل کردن بنیان خانواده عنوان کرد: خانواده در جامعه اهمیت زیادی دارد؛ چراکه سنگ بنای اولیه جامعه است و اسلام درباره حفظ و صیانت از خانواده نیز توصیه‌های مکرر کرده اما دشمن با ترویج ماهواره و برنامه‌های آن امروز نهاد خانواده را هدف گرفته است.

رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: دخترانی که بی‌حجابی و بی‌بندوباری را از شبکه‌های ماهواره‌ای تقلید می‌کنند، نمی‌توانند مادران شایسته و همسران خوبی باشند در نتیجه روز به روز آمار طلاق در جامعه بیشتر می‌شود.

وی ازدواج را راه حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: در امر ازدواج هم باید دقت کرد، کسانی که قبل از ازدواج روابط مدیریت شده‌ای ندارند گزینه مناسبی برای ازدواج و تشکیل خانواده نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار