امام‌جمعه موقت الشتر:

خروج از سوریه مُهر تایید بر ناکامی‌های آمریکا و متحدان آن است

حجت‌الاسلام پرویز صالحی گفت: خروج آمریکا از سوریه مُهر تایید بر ناکامی‌های آمریکا و متحدان آن است.
کد خبر: ۳۲۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ - 04January 2019

آمریکایی ها خواستند به جبهه مقاومت ضربه وارد کنند اما ناکام ماندندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام پرویز صالحی امام‌جمعه موقت الشتر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن سفارش همگان به تقوای الهی به 14 دی روز جهاد کشاورزی اشاره  کرد و اظهار داشت: این روز را به همه جهادگران و فعالین در عرصه کشاورزی تبریک می‌گوییم، این عزیزان باعث شکوفایی اقتصاد می‌شوند.

وی همچنین به 17 دی‌ماه‌ و اجرای استعماری حذف حجاب در سال 1341 به دست رضاخان اشاره کرد و گفت: با استقرار سلطنت پهلوی، اشاعه فرهنگ تجددگرایی در دستور کار حاکمان آن زمان قرار گرفت، آن‌ها می‌خواستند فرهنگ غنی و اسلامی ایران را بگیرند؛ پهلوی اعلام کرد ما دنبال تمدن هستیم و حجاب مانع پیشرفت ما می‌شود. 

امام‌جمعه موقت الشتر با اشاره به 19 دی روز قیام مردم قم افزود: مردم قم در آن زمان جلوه‌ای از بصیرت را به جا گذاشتند و یک سال بعد از آن قیام انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خروج آمریکا از سوریه مُهر تایید بر ناکامی‌های آمریکا و متحدان آنهاست، تصریح کرد: تلاش‌های آمریکایی‌ها در راستای تضعیف قدرت جبهه مقاومت به ناکامی رسیده است.

وی همچنین به 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت مردم با بصیرت، امروز در معادلات خارجی تاثیرگذار است و از همه سختی‌ها عبور کرده و قوی شده است.

امام‌جمعه موقت الشتر با بیان اینکه باید خودمان را باور داشته باشیم و همت بگماریم و مشکلات اقتصادی مردم را با درایت و کار و کوشش فراوان حل کنیم، تصریح کرد: انقلاب ما توانمند است و می‌توانیم مشکلات مردم و وضع معیشت آن‌ها را بهبود بخشیم؛ نگذاریم به مردم فشار بیاید. این مردم ولی نعمت ما و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار