رئیس موسسه سیره شهدا:

ماندگاری هشت سال جنگ تحمیلی یکی از پیروزی‌های معامله با خداوند است

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ماندگاری هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم و گستردگی راهیان نور، اربعین کربلا و رسیدن به چهل سالگی انقلاب از جمله نشانه‌های این پیروزی است.
کد خبر: ۳۲۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ - 04January 2019

ماندگاری 8 سال جنگ تحمیلی یکی از پیروزی‌های معامله با خداوند استبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری رئیس موسسه سیره شهدا امروز (جمعه 14 دی‌ماه) و در سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت حماسه شهدای هویزه که در این یادمان برگزار شد با اشاره به اینکه استان خوزستان به تعبیر امام راحل دِین خود را به اسلام ادا کرد، اظهار داشت: مهمانی شهدا سه پذیرایی دارد که نخستین آن حسرت ما فرشیان است.

وی با اشاره به این‌که هر که بفهمد شهدا در محضر خداوند زنده هستند، حتما به مقام شهدا حسرت خواهد خورد افزود: 2 گروه در دنیا بیشتر وجود ندارد، عده‌ای مردند و بخشی نیز بُردند، شهدا در این دنیا برنده شدند.

رئیس موسسه سیره شهدا ادامه داد: نخستین سود کوتاه مدت معامله با خداوند در دنیا، کسب آرامش است حتی اگر در گودی قتلگاه باشد. وجود ناآرامی در جامعه به دلیل عدم معامله با خداوند است و «الا بذکر الله تطمئن القلوب».

ماندگاری با اشاره به این‌که یزید، محمدرضا پهلوی و صدام جولان دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند، چرا‌که در مقابل آنها نظام و مردم با خداوند معامله کرده‌اند، عنوان کرد: در این معامله با خداوند باید سه نوع یاری داشت که به تربیت یاری دین خدا، ولی‌خدا و ارزش‌های دین خداوند است.

رئیس موسسه سیره شهدا گفت: رزمندگان و عشایر غیور خوزستان دین خدا را یاری کردند و مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف و در اتفاقات گوناگون، ولی خداوند را یاری کردند که از مصادیق آن حماسه 9 دی است.

حجت‌الاسلام ماندگاری دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس سال را از دیگر پیروزی‌های معامله با خداوند دانست و افزود: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به پیروزی رسیدیم و گستردگی راهیان نور و اربعین کربلا و رسیدن به چهل سالگی انقلاب از جمله نشانه‌های این پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها