پنج‌شنبه 20 دی صورت می‌گیرد؛

اکران «سرو زیر آب» برای اقلیت‌های مذهبی

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» آخرین ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان اکران می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ - 05January 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با ایام ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و با هدف تقویت وحدت بین ادیان و همبستگی بین اقوام مختلف کشورمان، فیلم سینمایی «سرو زیر آب» آخرین ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر و با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان اقلیت‌های مذهبی و با همت گروه فدک اکران می‌شود.

این مراسم ساعت 17:45 روز پنج‌شنبه 20 دی با حضور «اسفندیار اختیاری» نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای در سالن بصیرت مجموعه دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی آمریکا) برگزار می‌شود.

«سرو زیر آب» ششمین ساخته سینمایی محمدعلی باشه آهنگر و بعد از فیلم «ملکه» است که فیلمبرداری آن در تهران، میبد، روستای مزرعه کلانتر در یزد، لرستان، روستای سپید دشت در لرستان و دزفول انجام شده بود. فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری و شهرداری تهران ساخته شده‌است به موضوع شهدای گمنام اقلیت می‌پردازد.

اکران «سرو زیر آب» برای اقلیت‌های مذهبی

نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. سرو زیر آب به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی سی و ششمین دوره فیلم فجر انتخاب شد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار