قطب‌الدین صادقی:

تئاتر بستر محتوایی مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار است

یک نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: فرهنگ ایثار در لایه‌های متعدد فرهنگ اجتماعی، مذهبی و تاریخی ما وجود دارد و برپایی جشنواره‌هایی در این عرصه بستر محتوایی خوبی برای تئاتر است.
کد خبر: ۳۲۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 05January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس به نقل از فارس، قطب‌الدین صادقی نماینده هیئت داوران در جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر که به تازگی در رامسر برگزار شده است، اظهار داشت: خوشبختانه آثاری که در این جشنواره برای عموم ارائه شده بود بستر محتوایی خوبی به لحاظ فرهنگ ایثار و شهادت و آموز‌ه‌هایی از این دست داشت.

وی با اشاره به نگاه‌های مختلف و متنوع و خلاقیت در آثار نمایشی در عرصه ایثارگران اظهار داشت: یکی از اتفاقات جالب این دوره از جشنواره تنوع در گونه‌های نمایشی بود که در آثارش نیز هویدا است.

صادقی در ادامه یادآور شد: فرهنگ ایثار در لایه‌های متعدد فرهنگ اجتماعی و مذهبی و تاریخی ما وجود دارد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه آثار جشنواره تئاتر ایثار دارای کیفیت بالایی است، گفت: برخی آثار این جشنواره ارزش حرفه‌ای و زیبایی‌شناسی بالایی داشت و به نظرم قادر به رقابت با آثار نمایشی حرفه‌ای در تهران هستند.

وی در پایان گفت: کار‌های این جشنواره آماتور نبود و جنبه‌های حرفه‌ای خوبی داشت و به آینده این گروه‌ها می‌توان به طور جدی امیدوار بود؛ چه این کیفیت از تحصیلات آکادمیک به دست آمده باشد و چه حاصل تجربه باشد اتفاق امیدوارکننده‌ای است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها