مراسم بزرگداشت شهید ستاری در یگان‌های پدافند هوایی سراسر کشور برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر شهید «منصور ستاری» مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) و یگان‌های این قرارگاه در سطح کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ - 05January 2019

مراسم بزرگداشت شهید ستاری در یگان‌های پدافند هوایی سراسر کشور برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با بیان این مطلب اظهار داشت: بیان رشادت‌ها و فداکاری‌ها و تبیین شخصیت و سبک زندگی شهید ستاری به همراه پخش کلیپ‌هایی از زندگی آن بزرگمرد از جمله برنامه‌های این مراسم‌ها بود.

حجت الاسلام عدیده با اشاره به ویژگی‌های شهید ستاری افزود: این شهید بزرگوار از نخبگان کشور بود که در زمینه خودکفایی خدمات کم نظیری برای پدافند هوایی انجام داد؛ استعداد فوق العاده، فداکاری، عطوفت و مهربانی از دیگر ویژگی‌های این شهید گرانقدر بود.

بنا بر این گزارش، سرلشکر شهید منصور ستاری در سال ۱۳۲۷ در روستای ولی آباد ورامین در خانواده‌ای ادیب به دنیا آمد و دوران ابتدایی را در همان روستا گذراند. وی در طول دوران تحصیل همواره یکی از شاگردان ممتاز کلاس به شمار می‌رفت.

هواپیمای شهید ستاری در ۱۵ دی ماه ۱۳۷۳ در بازگشت از جشن دانش آموختگی گروهی از دانشجویان دوره خلبانی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به سمت تهران در جاده نایین-یزد، دچار سانحه شد و در این حادثه ناگوار، شش تن از امیران نیروی هوایی ارتش به همراه شهید ستاری و شش خدمه پروازی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار