بررسی آینده مذاکرات صلح یمن در «بدون مرز»

مسئول روابط خارجی انصارالله یمن مهمان جدیدترین برنامه تلویزیونی «بدون مرز» است.
کد خبر: ۳۲۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ - 05January 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، عدنان قاسم قفله مسئول روابط خارجی انصارالله یمن مهمان برنامه تلویزیونی «بدون مرز» است. وضعیت میدانی جنگ، هدف‌های پیش روی موشک‌های انصارالله و آینده مذاکرات صلح مهم‌ترین محور صحبت‌های اوست.

عدنان قفله تاکید کرد که تنها انتظار یمن از سازمان ملل بی‌طرفی و نه حتی طرفداری از یمن است. او گفت: تا پایان تجاوز ائتلاف سعودی، هیچ پالایشگاه و فرودگاهی در عربستان از آتش موشک‌های انصارالله در امان نخواهد بود. قفله تصریح کرد که آینده مذاکرات صلح تحت تاثیر پیروزی‌ها و مقاومت رزمندگان است و این کشور با تجربه نقض عهد‌های مکرر بین‌المللی و خروج آمریکا از برجام، با تمام قدرت در میدان‌های رزمی می‌جنگد و به دقت مذاکره می‌کند.

«بدون مرز» یک برنامه گفت‌وگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.

«بدون مرز» شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. این برنامه همچنین دوشنبه‌ها در ساعت‌های ۱۷:۳۵ و ۲۳:۳۵ و سه‌شنبه‌ها در ساعت ۱۴:۰۵ از شبکه خبر بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار