سردار غیب‌پرور:

همکاری دولت و بسیج آغاز شده است/ بسیج طرح‌های عملیاتی دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همکاری دولت و بسیج در بخش‌هایی آغاز شده است، اما تا حد مطلوب تعامل فاصله داریم.
کد خبر: ۳۲۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 05January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگویی، ۴۰ سالگی انقلاب را تعقلی برای عبور از بحران اقتصادی دانست و اظهار داشت: بسیج بار‌ها برای کمک به دولت طرح ارائه داده و آمادگی خود را اعلام کرده و طرح‌های کاملا عمیلاتی دارد.

وی افزود: در بخش‌هایی از دولت همکاری با بسیج شروع شده است، اما متاسفانه تا حد مطلوب تعامل و همکاری فاصله داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکل‌گیری انقلاب با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی و بسیج مردمی، گفت: مردم بزرگترین سرمایه انقلاب هستند. از آیت‌الله نوری همدانی شنیدم که به خطبه ۵۵ نهج البلاغه استناد داشت که امیر مومنان (ع) به مالک اشتر فرمود: مردم عمود دین هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: لنگرگاه دین خدا مردم هستند و اصلا بدون مردم انقلاب مفهومی ندارد و بقاء انقلاب بدون حضور مردم ممکن نیست.

غیب پرور در رابطه با محوری بودن نقش مردم در انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: یک رفتار صادقانه از طرف همه مسئولین که خود من هم جزء آن‌ها هستم با مردم ضروری است و صداقت با مردم باید به گونه‌ای باشد که باور کنند ما خادم آن‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: با خدمت و صداقت می‌توان سرمایه مردمی را حفظ کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از شعاردادن پرهیز کرد، گفت: باید مردم، مسئولین را در کنار خود ببینند؛ یکی از دلایل موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس این بود که مردم مسئولین را از خودشان و در کنار خود می‌دیدند.

غیب پرور تصریح کرد: باید تجربه همراهی با مردم را در دوران دفاع مقدس حفظ کنیم و ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار