جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران:

مردم مازندران در دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیشتاز هستند

بهرام سبک ملک با بیان اینکه هنوز هم رزمندگان مازندران در ماموریت‌های سخت نام‌نویسی می‌کنند،گفت: اشتیاق مردم برای رفتن به سوریه و دفاع حرم زیاد است.
کد خبر: ۳۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ - 05January 2019

مردم مازندران در دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیشتاز هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «بهرام سبک ملک» جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران عصر امروز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علیرضا بریری» در شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی، به حضور حماسی مردم در مراسم استقبال و وداع این شهید، اشاره کرد و آن را پیامی برای دشمن دانست و اظهار داشت: مردم مازندران و ایران نشان دادند علی‌رغم اختلاف سلیقه در سیاست کشور پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

سبک ملک این حضور را پیامی به مسئولان در ادامه راه شهدا و خدمتگزاری به مردم دانست و با اشاره به اینکه هنوز هم رزمندگان مازندران در ماموریت‌های سخت نام‌نویسی می‌کنند، افزود: اشتیاق مردم برای رفتن به سوریه و دفاع حرم زیاد است و در این مراسم هم افراد بسیاری به ما گفته‌اند که شما اجازه ندادید ما به سوریه برویم.

وی با بیان اینکه ما برای نابودی دشمنان لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم و فشار اقتصادی را تحمل می‌کنیم، گفت: مسئولان نیز راهکار خوبی برای برون‌رفت از این امر پیدا خواهند کرد تا دشمن آرزوهای شوم خود را به گور ببرد.

این مسئول با بیان اینکه شهید بریری همراه ۱۵ شهید دیگر، در عملیات «خان طومان» در دو مرحله تقدیم انقلاب اسلامی و حرم شده‌اند، اظهار داشت: ۶ شهید تاکنون تشییع شده و این شهید هفتمین شهیدی است که بعد از حدود سی ماه به آغوش گرم مردم مازندران و خانواده‌اش بازگشت.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، با بیان اینکه مراسم وداع استانی امشب در حسینیه عاشقان کربلا برگزار می‌شود، افزود: فردا شب نیز وداع در شهرستان بابلسر  است و در روز دوشنبه، پیکر این شهید تشییع و در جوار امام زاده ابراهیم بابلسر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار