ذوالنور:

برخی از بزرگان در جریان فتنه ۸۸ با سکوت بذر تردید در دل مردم کاشتند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از بزرگان که ستون ضدانقلاب هستند در جریان فتنه ۸۸ نه‌تن‌ها اعتراضی نکردند، بلکه با سکوت خود بذر تردید را در دل مردم کاشتند.
کد خبر: ۳۲۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 06January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در سلسه نشست‌های دهه بصیرت که در مسجد حضرت زینب (س) خیابان هفتم تیر برگزار شد، با اشاره به تأثیر بصیرت و آگاهی رهبر فقیه انقلاب در خاموش شدن فتنه 88 اظهار داشت: اگر عوامل بروز فتنه در هر دوره از زمان رونمایی شوند، بدون شک فتنه دیگری خلق می‌شود، اما با بصیرت و آگاهی می‌توانیم آن را مدیریت و کنترل کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مدت‌ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، عده‌ای از سرداران ملی مذهبی و مسئولان امنیت و اطلاعاتی آمریکا جلسه‌ای تشکیل دادند که این جلسه به تأکید بر تقلب در شمارش آراء منتهی شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحریک مردم بر ضد جبهه مخالف، کشتن مردم بی‌گناه در شورش‌ها و مرتبط جلوه دادن آن به جبهه مخالف است.

ذوالنور با اشاره به کشته شدن بی‌دلیل ندا آقا سلطان تصریح کرد: این دختر بی‌گناه چهره معروف، مسئول جزء عوامل تأثیرگذار در فتنه 88 نبود، همچنین کشته شدن این دختر و سایر افراد بی‌گناهی که قربانی این فتنه شدند، تنها برای تخریب وجهه نظام و بی‌مسئولیت جلوه دادن جمهوری اسلامی بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بسیاری از بزرگان که ستون ضدانقلاب هستند در این جریان نه‌تن‌ها اعتراضی نکردند، بلکه با سکوت خود بذر تردید را در دل مردم کاشتند.

وی با اشاره به سران اخلالگر در فتنه 88 ادامه داد: عامل فتنه به این معنا نیست که اگر کسی از روی بغض و احساسات می‌گوید در انتخابات تقلب صورت گرفته، حتماً اخلال‌گر است، بلکه عاملان پشت پرده که به این فتنه دامن زدند فتنه گران حقیقی هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسئولان در جریان فتنه 88 به‌شدت تغییر کرده و با اعتماد به بیگانگان، بی‌آنکه متوجه شوند اهداف آن‌ها را جهت برپایی آشوب در ایران پیش بردند.

ذوالنور با تأکید بر شجاعت و استقامت ملت ایران در تمام دوران‌ها، خاطرنشان کرد: زمانی که برای مردم مسجل شد که در این فتنه دست‌های بیگانگان در کار بوده، با توکل بر خداوند و تکیه بر رهبر فقیه انقلاب، دست بیگانگان و سودجویان را کوتاه کردند.

وی با اشاره بر لزوم تأمین نیاز جوانان مانند ازدواج، کار و مسکن و رسیدگی به مشکلات مردم از جانب دولت، تأکید کرد: طرحی در دست پیگیری و اجرا است که باید در آن، تمام اقشار جامعه تمام اموال منقول و غیرمنقول خود را ذکر کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شفاف‌سازی و وضوح سطح اقدامات مسئولان کشور، افزود: برای آماده‌سازی این سامانه 32 مرکز سامانه‌ای در کشور و تجربه 11 کشور جهان را موردبررسی قرار دادیم، همچنین تعدادی از اساتید مجرب حوزه بر این طرح نظارت دارند تا ایرادات احتمالی توسط شورای نگهبان، بررسی شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در این طرح میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تفاوتی نیست، تصریح کرد: در این طرح باید مرخصی با حقوق و بدون حقوق بودن نمایندگان مجلس، علت سفر‌های داخلی و خارجی و خروجی سفر‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها