جشنواره‌های چله سرو و فیلم مردمی عمار در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری از اکران آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب جشنواره چله سرو در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ - 06January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار نتایج مثبتی را در سال‌های گذشته به بار آورده است.

وی با اشاره به اینکه هنر و سینما در معرفی و گسترش اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده افزود: حرکت انقلاب اسلامی با پیروزی در سال 57، هیمنه استکبار جهانی را شکست و در طول 40 سال گذشته، رویداد‌های مختلفی برای مقابله با این پیروزی و اقتدار صورت گرفته، اما نظام اسلامی هرسال قدرتمندتر از گذشته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به مهم‌ترین عوامل پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تأکید کرد: باهمت و تلاش مضاعف و نهراسیدن از دشمن و توطئه‌های موجود می‌توان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

مقیمی گفت: نگاه به جوانان و اقشار مختلف جامعه و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها در راستای آگاهی و همدلی بیشتر جامعه، از لازمه‌های حفظ این دستاورد بوده و موضوع هنر اسلامی و سینمای دینی، از ضروریات این امر است.

وی تأکید کرد: در این عرصه، با همکاری دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، پخش آثاری از این جشنواره را در شهر قم به‌عنوان یکی از شهر‌های برگزارکننده این جشنواره، در دستور کار قراردادیم تا با افزایش بصیرت و رشد هنر اسلامی در میان جوان‌های مؤمن، زمینۀ نشاط اجتماعی و نگاه نو به انقلاب اسلامی را فراهم آوریم.

مدیرعامل سازمان، فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، از این اقدام با عنوان بخشی از جشن‌های چله سرو توسط این سازمان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادکرد و افزود: موتور محرک و تداوم دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار، جوانان و نسل‌های جدید هستند که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و تشکیل جوامع مختلف اجتماعی، به رشد و شکوفایی استعداد‌های افراد متدین و انقلابی، بیش‌ازپیش توجه شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار