سردار طاهری خبر داد؛

کشف بیش از 500 کیلوگرم هروئین در زاهدان

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 511 کیلوگرم هروئین و توقیف یک دستگاه خودرو در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 06January 2019

کشف بیش از 500 کیلو هروئین در زاهدانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به شهر زاهدان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، پس از چندین روز کار اطلاعاتی نامحسوس، موفق شدند منزلی را در یکی از خیابان‌های حاشیه شهر زاهدان که سوداگران مرگ از آن به عنوان محل نگهداری و پخش مواد مخدر استفاده می‌کردند، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های قضائی، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند که پیش از ورود پلیس، قاچاقچیان از آنجا گریخته بودند.

این مقام مسئول گفت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو 405 که داخل این منزل پارک شده بود و قاچاقچیان فرصت انتقال آن را نیافته بودند، 511 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف خودرو و ادامه تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات درباره فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن و قاطعانه با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار