جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پویایی نیروی هوایی ارتش برقراری امنیت را به همراه خواهد داشت/ نیروی هوایی باید تقویت شود

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تلاش و همت جمعی کارکنان نیروی هوایی ارتش باعث می­‌شود تا غرش بمب­‌افکن­‌های نیروی هوایی در آسمان طنین‌انداز شود تا تکفیری­‌ها به خود اجازه کوچکترین چشم‌­داشتی را به خاک کشورمان ندهند.
کد خبر: ۳۲۶۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ - 06January 2019

سخنرانی جانشین فرمانده نیروی هوایی در مشهد///پویایی نیروی هوایی برقراری امنیت را به همراه خواهد داشت/ نیروی هوایی باید تقویت شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید «حبیبی» با حضور امیر سرتیپ خلبان ستاد «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمد بخشنده» معاون آموزش نهاجا، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال­‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا، امیر سرتیپ دوم «سید محمد احمدیان‌پور» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع)، فرماندهان لشکری و مدیران کشوری، کارکنان پایگاه شکاری شهید «حبیبی» و خانواده معظم شهدا امروز در مشهد برگزار شد.

امیر «واحدی» در این مراسم اظهار داشت: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می­‌کنیم. نظامی که فرماندهان متعهد و با تجربه­‌ای سکاندار نیروهای مسلح آن هستند و انسجام و اتحاد آنها تیری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه نیروی هوایی محل اتصال مردم با ارتش بود، عنوان کرد: نیروی هوایی، یوم الله انقلاب را در 19 بهمن­‌ماه 1357 با حضور در مدرسه رفاه و بیعت با امام خمینی (ره) رقم زد.

واحدی با اشاره به نقش نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تنها بعد از گذشت 2 ساعت از بمباران فرودگاه مهرآباد و بعضی نقاط کشورمان توسط نیروی هوایی عراق، جنگنده­‌های نیروی هوایی ارتش به پرواز در آمدند و پاسخ دندان شکنی به متجاوزین دادند.

وی ادامه داد: در دومین روز از جنگ تحمیلی با پرواز 140 فروند هواپیمای نیروی هوایی مراکز حیاتی و عقبه دشمن مورد بمباران قرار گرفت و خواب تحقق قادسیه بزرگ به گونه­‌ای دیگر تعبیر شد.

واحدی افزود: نیروی هوایی در ماه­‌های آغازین جنگ تحمیلی، جلوی لشکر مکانیزه ارتش بعث را سد کرد و مانع پیشروی در خاک کشورمان شد. نیروی هوایی ارتش تا پایان جنگ رسالت خود را به خوبی به سرانجام رساند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به نقش نیروی هوایی در برقراری امنیت در سال‌­های بعد از جنگ اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از پایان جنگ نیز نیروی هوایی عهده‌­دار برقراری امنیت در ایران اسلامی بود و هنوز انجام این رسالت تداوم دارد. این نیرو امروز نیز به عنوان پشتیبان نیروی زمینی ارتش انجام وظیفه می­‌کند و این مسئولیت در آینده سنگین‌تر خواهد شد؛ لذا نیروی هوایی باید تقویت شود.

وی توانمندی امروز نیروی هوایی را نتیجه تلاش سربازان ولایت در این نیرو دانست و تصریح کرد: امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد «نصرالله­‌نژاد» فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید «حبیبی» و سرهنگ خلبان «مصطفوی» فرمانده جدید این پایگاه، هر دو سرباز ولایت هستند. برای اینکه شما کارکنان پایگاه شهید «حبیبی» نیز سرباز ولایت بمانید باید همکاری خود را با فرمانده جدید این پایگاه بیشتر و تلاش­تان را مضاعف کنید تا باعث سرافرازی نیروی هوایی شوید.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: تلاش و همت جمعی کارکنان نیروی هوایی باعث می­‌شود تا غرش بمب‌افکن‌های نیروی هوایی در آسمان طنین‌انداز شود تا تکفیری­‌ها به خود اجاز کوچکترین چشم­‌داشتی را به خاک کشورمان ندهند.

در پایان این مراسم امیر سرتیپ خلبان ستاد «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تشکر از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان «علیرضا نصرالله‌­نژاد» فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید «حبیبی»، سرهنگ خلبان «حمید مصطفوی» را به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی کرد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
خط تولید توربوفن ملی را راه بندازین....
خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
امیر نصر الله نژاد این فرمانده جوان کجا منتقل شد هر جا هست خدا یار ونگهدارش باشد
نظر شما
پربیننده ها