ارشد نظامی آجا در شمال‌­شرق:

موفقیت نیروی زمینی ارتش نتیجه پشتیبانی نیروی هوایی است

ارشد نظامی آجا در شمال‌­شرق گفت: اگر امروز نیروی زمینی ارتش در مدت کمتری از زمان تعیین شده به فرمان فرمانده معظم کل قوا لبیک گفته و بدون حادثه در مرزهای شرقی مستقر می­‌شود به خاطر پشتیبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 06January 2019

موفقیت نیروی زمینی ارتش نتیجه پشتیبانی نیروی هوایی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌­شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید «حبیبی» که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرمایش امام خمینی، نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن الهی عمل کرد. خلبانان نیروی هوایی علی‌­رغم اینکه می­‌دانستند رفتنشان شاید بدون بازگشت باشد؛ اما با بصیرت و آگاهی پا در میدان جهاد گذاشتند.

وی افزود: اگر در طول دفاع مقدس پشتیبانی نیروی هوایی نبود، نیروی زمینی در اجرای مأموریت­‌های محوله موفق نبود. امروز نیز اگر نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با قوت هر چه تمام‌­تر در حال اجرای مأموریت­ هستند به خود می‌­بالند که پشتیبانی همچون نیروی هوایی دارند.

آذریان ادامه داد: اگر امروز نیروی زمینی ارتش در مدت کمتری از زمان تعیین شده به فرمان فرمانده معظم کل قوا لبیک گفته و بدون حادثه در مرزهای شرقی مستقر می­‌شود به خاطر پشتیبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه اقتدار امروز نیروهای مسلح را نتیجه جانفشانی آنها در طول دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: اگر ما شاهد برقراری امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی هستیم به پاس مجاهدت­‌های همه نیروهای مسلح و ملت غیور ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است.

این فرمانده خاطر‌نشان کرد: اگر دشمن رجز می­‌خواند و نمی­‌تواند تحرک نظامی داشته باشد به دلیل آن است که نسلی که امروز در نیروهای مسلح خدمت می­‌کنند ادامه دهنده راه شهدا هستند.

آذریان گفت: قدرت بازدارندگی و توان دفاعی نیروهای مسلح در شرایط خوبی قرار دارد. نیروهای مسلح کشورمان گوش به فرمان ولایت روز به روز بر توان رزمی و تجهیزاتی خود می‌­افزایند. هواپیمای کوثر نمونه­‌ای از تجهیزات بومی است که پرواز آن چشم دشمنان را کور کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا تصریح کرد: جمهوری اسلامی تأمین کننده امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی و کشورهای همسایه است. ما باید قدردان این نعمت باشیم چون زحمات زیادی برای تحقق آن کشیده شده و خون‌­های فراوانی بر زمین ریخته شده است.

وی عنوان کرد: ما به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی افتخار می­‌کنیم و در مسیر ارتقاء این قدرت باید به گونه‌ای عمل کنیم که فکر و اندیشه ما از فکر و اندیشه آنهایی که در آن سوی مرزها هستند جلوتر باشد.

ارشد نظامی آجا در پایان به ضرورت زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد و متذکر شد: نسل جوانی که امروز مسئولیت‌­های مختلفی را در نیروهای مسلح عهده‌دار هستند باید با تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند و برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها