به میزبانی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش؛

ناوگروه کشور پاکستان در بندر عباس پهلو گرفت

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناوگارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پهلو گرفت.
کد خبر: ۳۲۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 06January 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه صلح و دوستی پاکستان اظهار داشت: هدف از حضور این ناوگروه در ایران توسعه مناسبات نظامی و تقویت حسن هم جواری بین 2 کشور همسایه، دوست، برادر و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است.

وی افزود: در این بازدید که از امروز به مدت چهار روز در بندرعباس انجام می‌شود علاوه بر دیدار‌های متقابل، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بین نیروی دریایی دو کشور، بازدید دانشجویان این ناوگروه از شهر بندرعباس، امکانات منطقه یکم امامت نداجا و بازدید از جزیره قشم پیش بینی شده است.

امیر دریادار دوم محمدی در ادامه با اشاره به افزایش مناسبات بین 2 کشور همسایه ایران و پاکستان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و افزایش مناسبات، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اعزام ناوگرو‌های آموزشی، پشتیبانی و رزمی تاکنون بازدید‌های متعددی از بنادر کشور پاکستان انجام داده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار