مراسم وداع با پیکر شهید «علیرضا بریری» در بابلسر برگزار شد + تصاویر

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا بریری» با حضور مسوولین و اقشار مختلف مردم امشب در مصلی المهدی بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ - 06January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، مراسم باشکوه وداع با پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا بریری» امشب با حضور مسوولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معزز شهدا، جامعه ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار در مصلی المهدی بابلسر برگزار شد.

امشب مردم علوی‌تبار مازندران با حضور حماسی خود شکوه مقاومت و ایستادگی را به رخ جهانیان کشیدند. لحظه‌ها لحظه‌های زیبای عاشقی است؛ شهر غرق در آمدن ستاره خان‌طومان به ساحت شهدای مدافع حرم لبخند می‌زند. امشب مصلی المهدی بابلسر فرزند عاشق وطن را میزبانی می‌کند. شور و شوق وصف ناشدنی را در چشمان این مردم ولایی می‌توان دید. 

امشب «علیرضا بریری» میهمان مردمی است که 32 ماه چشم براه آمدنش بودند از سمت خان‌طومان. کاروان کاروان تابوت شهید مدافع حرم می‌آمد و از ستاره‌های گمشده خان‌طومان خبری نبود. 

خبرها حکایت خوبی نداشت؛ انتظارها قد می‌کشید و بزرگتر می‌شد و مازندران همچنان چشم به جاده‌ای دوخته بود که روزی فرزندانش را برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) راهی سوریه کرد. 

و حالا ستاره‌ای روی دستان مردم درخشیدن گرفت و من دیدم ستاره‌ها هم می‌خندند؛ ستاره‌ها با خود خبرهای خوبی می‌آورند، و این ستاره نشانه خوبی برای آمدن ستاره‌های گمشده خان‌طومان است.

پس مازندران من! نگران فرزندانت نباش؛ بگشای آغوشت را برای آمدن‌شان. 

مردم سر از پا نشناخته تابوتی را در آغوش می‌کشند که بوی حرم زینب (س) و حضرت رقیه (س) می‌دهد. این تابوت زائری است که در حوالی عشق به پرواز درآمد و فردا باز همین مردم عاشقانه‌های‌شان را در خیابان بابلسر نجوا می‌کنند تا «علیرضا بریری» در جایگاه ابدی‌اش آرام گیرد. 

و من امشب بلندتر می‌گویم، ستاره‌ها نمی‌میرند؛ ستاره‌ها در آسمان دل مردم می‌تابند و زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار