یادداشت/

پایبندی به آرمان­‌های الهی هر ناممکنی را ممکن می­‌کند

عبور رزمندگان اسلام از ناممکن­‌ترین سدهای دفاعی جنگ‌های بزرگ جهانی در عملیات «کربلای 5»، به جهانیان اثبات کرد که هر جا پای عقیده و آرمان الهی و عمل به وظیفه و تکلیف شرعی به میان آید، هر ناممکنی ممکن و مُیسر خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 07January 2019

یادداشت به مناسبت عملیات کربلای 5///پایبندی به آرمان­‌های الهی هر ناممکنی را ممکن می­‌کندگروه استان‌های دفاع پرس - حمید جهانگیر فیض آبادی؛ عملیات «کربلای ۵» را باید اوج قله حماسه و ایثار و اطاعت و تکلیف نامید. عملیاتی که با ناامیدی ظاهری از عدم‌الفتح کربلای پر بلای ۴ شروع شد و در شب­‌های دوم و سوم، اوج اقتدار و هیمنه و شکوه عبور از پیچیده‌­ترین و صعب‌­العبورترین میادین مین و موانع جنگی دنیا را برای باور تاریخ به نمایش گذاشت.

موانع و استحکاماتی که توسط طراحان طراز اول دنیا از آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، ایتالیا، آلمان و مصر با الگوپذیری از موانع پیچیده و عنکبوتی دژ «ماژینو» خط دفاعی پیچیده و مستحکم فرانسوی‌ها در مرز با آلمان و ایتالیا در آستانه جنگ جهانی دوم و دژ «بارلو» خط دفاعی بسیار مستحکم رژیم صهیونیستی در صحرای سینا و کانال سوئز، در شرق بصره و سرزمین شلمچه اجرا شده بود.

عبور از ناممکن­‌ترین سدهای دفاعی جنگ‌های بزرگ جهانی، توسط سلحشوران جنگاور ایرانی، به جهانیان اثبات کرد که هر جا پای عقیده و آرمان الهی و عمل به وظیفه و تکلیف شرعی همراه با بینش و بصیرت و آگاهی هوشمندانه به میان آید، هر ناممکنی ممکن و مُیسر خواهد شد.

همانگونه که امام و شهدا و رزمندگان غیرتمند و متعصب ایرانی، خواست و اراده و مشیت الهی را شدنی کردند و آیه شریفه «کن فیکون» را به اذهان خسته و ناباورانه گردنکشان عالم باوراندند.

عملیات «کربلای ۵» سرنوشت طولانی‌­ترین جنگ دنیا را با نابودی ماشین عظیم جنگی دشمن و هلاکت و از کار انداختن حدود یکصد هزار بعثی متجاوز و تحمیل قطعنامه ۵۹۸ به عراق مشخص کرد و هیمنه پوشالی بیش از ۴۰ کشور حامی رژیم بعث را به تزلزل کشید، تا یک بار دیگر همه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، طعم تلخ شکست و حقارت را در برابر اراده «ما می‌توانیم» فرزندان خلف بنیانگذار نهضت اسلامی و فراگیر شدن سیطره مستضعفین بر مستکبرین عالم بچشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها