امام جمعه بابلسر:

روحیه شهادت‌طلبی ملت و نظام ما را بیمه کرده است

امام جمعه بابلسر با عنوان اینکه روحیه شهادت‌طلبی، ملت و نظام ما را بیمه کرده، گفت: توصیه شهید بریری‌ها، حفاظت از انقلاب و حمایت از رهبری است.
کد خبر: ۳۲۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 07January 2019

روحیه شهادت طلبی ملت و نظام ما را بیمه کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام‌ «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا بریری» با اشاره به حضور با شکوه مردم در استقبال، وداع و تشییع شهید بریری اظهار داشت: مردم غیور و با بصریت بابلسر سنگ تمام گذاشتند و این آن چیزی است که دشمنان را ناامید می‌کند.

قلی‌پور با اشاره به اینکه حضور باشکوه آحاد مردم در استقبال و وداع با پیکر شهیدشان در تاریخ شهرستان بابلسر ماندگار شده، افزود: پیکر دوست‌داشتنی‌ این شهید سرافراز پس از ماه‌ها دوری، به خانه بازگشت و در میان مردم شور و حال غریبی ایجاد کرد تا دل‌ها حال و هوای کربلا بگیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مظهر قدرت ایران شهدا هستند، تصریح کرد: مردم با خلق این حماسه با آرمان‌های بلند شهدا و انقلاب تجدید پیمان کردند و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

این مسئول با بیان اینکه کار جهادگونه، درسی است که شهید بریری به همه‌ مدیران‌ کشور داده است، ابراز داشت: توقع شهید بریری‌ها از ما این است که مدیریت جهادی داشته باشیم.

قلی‌پور با عنوان اینکه روحیه شهادت طلبی ملت و نظام ما را بیمه کرده است، تاکید کرد: توصیه شهید بریری‌ها، حفاظت از انقلاب و حمایت از رهبری است.

وی متذکر شد: سپاه قهرمان و لشکر عملیاتی 25 کربلا باید به دلیل وجود شهید بریری‌ها به خود ببالد و ظرفیتی که در مجموعه سپاه وجود دارد، نشان از عاشق‌پذیری این مجموعه است.

امام جمعه بابلسر عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا ‌و آل سعود در حال سقوط هم بدانند تا زمانی که انتقام شهید «علیرضا بریری» را نگیریم آرام‌ نخواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها