با حضور سردار اشتری انجام شد؛

رونمایی از محصولات فرهنگی استان‌های همدان و سیستان و بلوچستان در حوزه دفاع مقدس

فرمانده ناجا با حضور در نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت، از محصولات فرهنگی استان‌های همدان و سیستان و بلوچستان در حوزه دفاع مقدس رونمایی کرد.
کد خبر: ۳۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 07January 2019

رونمایی از چندین دستاورد فرهنگی استانهای همدان و سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه «۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از چهار محصول فرهنگی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و سیستان و بلوچستان رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، نسخه اندروید نرم افزار پلاک و روزشمار هشت سال دفاع مقدس استان همدان و همچنین فیلم مستند تخریبچی با موضوع زندگی‌نامه شهید مدافع حرم «محمدحسین بشیری» به کارگردانی «حامد شادابی»، ۲ محصول فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان است که در نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت رونمایی شد.

در غرفه استان سیستان و بلوچستان نیز از ۲ کتاب صوتی با موضوع نوجوانی به نام «احمد آتش‌دست» که در زمان تبعید رهبر انقلاب به ایرانشهر در کنار ایشان بوده و در دوران دفاع مقدس نیز داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و به شهادت رسیده است و همچنین کتاب گردان ۴۰۹ توسط فرمانده ناجا رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار