سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

حفظ آثار دفاع مقدس باید از اولویت‌های ما باشد

فرمانده ناجا گفت: ما امروز باید به خاطرات شهدا و رزمندگان بپردازیم و حفظ مکان‌های با ارزش باقی‌مانده از دفاع مقدس از اولویت‌های ما باشد.
کد خبر: ۳۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 07January 2019

حفظ مکان‌های باقی مانده از دفاع مقدس باید از اولویت‌های ما باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظایف نیرو‌های مسلح و به‌خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوانان است، گفت: دفاع مقدس با آن همه ویژگی‌های خاص جزء یکی از مقاطع با ارزش کشور ما است.

وی ادامه داد: خوشبختانه گام‌های خوبی در سال‌های اخیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس برداشته شده است که بنده از مسؤولان ذی‌ربط تشکر می‌کنم.

سردار اشتری با بیان اینکه در مجموعه ناجا ۲۰ هزار جانباز و دو هزار و ۱۰۰ آزاده حضور دارند، افزود: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده است که از این تعداد هشت هزار نفر در دوران دفاع مقدس شهید شدند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کمیته‌های انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری نقش فعالی در دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: ما امروز باید به خاطرات شهدا و رزمندگان بپردازیم و حفظ مکان‌های با ارزش باقی‌مانده از دفاع مقدس از اولویت‌های ما باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دفاع مقدس یک تابلوی بسیار زیباست که هرچقدر به آن نزدیک می‌شویم، بیشتر به زوایای مختلف و زیبایی‌های آن پی می‌بریم.

سردار اشتری در پایان عنوان کرد: به همکاران خودم در نیرو‌های مسلح، مردم عزیز و جوانان کشور توصیه می‌کنم که هر چقدر می‌توانند مطالعات و تحقیقات خود را در خصوص دفاع مقدس بیشتر کنند؛ زیرا دفاع مقدس موجب آبرومندی، سربلندی و افتخار نسل‌های آینده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها