سردار کارگر در جمع خبرنگاران خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه‌های لشکری و کشوری در دهه فجر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای دستگاه‌های لشکری و کشوری از دهم تا بیست‌ و دوم بهمن‌ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 07January 2019

نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های لشکری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه «چهل سال ایستادگی و پیشرفته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همایش امسال به دنبال تحقق فرمایش مقام معظم رهبری برای ۱۰۰ برابری کردن آثار ادبیاتی و هنری دفاع مقدس است، اظهار داشت: در این همایش گزارش عملکرد سال ۹۷ استان‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و همچنین برنامه‌های سال ۹۸ نیز تدوین خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه ملی دستاوردهای دستگاه‌های لشکری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا خواهد شد، گفت: این نمایشگاه از دهم تا بیست‌ و دوم بهمن‌ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا خواهد شد که دستاوردهای دستگاه‌های لشکری و کشوری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: نمایشگاه دیگری در مصلی امام راحل برپا و دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می‌شود؛ همچنین نمایشگاه دیگری در حوزه محرومیت‌زدایی نیز برپا خواهد شد. علاوه بر این نمایشگاه هوایی با همت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز برپا خواهد شد. 

وی با اشاره به راه‌اندازی 6 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در دهه فجر بیان داشت: این مراکز فرهنگی با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین لشکری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌شود؛ این مراکز فرهنگی که از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهند شد، در استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، قم، اردبیل و چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه هر چه از زمان دوران دفاع مقدس می‌گذریم، ابعاد جدیدی از آن آشکار می‌شود، خاطرنشان کرد: زمانی‌که خدمت مقام معظم رهبری گزارش دادیم، عنوان شد که به اندازه ۲۰ سال در چند سال گذشته کار صورت گرفته است؛ امابه اندازه ۵۰ سال دیگر کار مانده است.

وی ادامه داد: در آن جلسه مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر صد و حتی دویست سال دیگر هم کار شود باز هم جا دارد در خصوص دفاع مقدس کار و تلاش کرد.»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه اصلی ما حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید صدای شهیدان را به ملت عزیز و ملل جهان مخصوصاً منطقه مقاومت برسانیم تا ان‌شالله بتوانیم از این ظرفیت بهره ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار