سومین دوره جایزه ملی «ریحانه» ویژه نوجوانان در شیراز برگزار می‌شود

بخش ویژه نوجوانان در قالب شعر، دکلمه شعر، داستان، دلنوشته و داستان‌خوانی در سومین دوره جایزه ادبی «ریحانه» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ - 07January 2019

سومین دوره جایزه ملی «ریحانه» ویژه نوجوانان در شیراز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سومین دوره جایزه ادبی «ریحانه» ویژه شعر و داستان در اسفندماه به میزبانی استان فارس در قالب شعر و دکلمه شعر، داستان، دلنوشته و داستان‌خوانی برگزار می‌شود.

موضوعات سومین جایزه ادبی ریحانه ویژه نوجوانان با عنوان باران نوشته‌ها «حرف‌های من با حضرت فاطمه (س)»، من هم یک گل محمدی‌ام «چگونه می‌توانم پیرو واقعی حضرت زهرا (س)باشم»، کبوترانه «رویاهای من برای زیارت ضریح حضرت فاطمه (س)» انتخاب شده است.

شرکت‌کنندگان این بخش باید حداکثر 18 سال داشته باشند و قالب اشعار و دکلمه‌های ارسالی به همایش می‌تواند کلاسیک، آزاد یا ترانه باشد. در بخش شعر هر شاعر مجاز به ارسال حد اکثر پنج سروده یا دکلمه و در بخش داستان، هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر دو اثر داستانی یا دکلمه است.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش از جایزه ادبی می‌توانند از طریق پست الکترونیکی Somaye.keshavarz782@gmail.com آثار خود را تا پنجم بهمن‌ماه ارسال کنند و اسامی برگزیدگان نیز 25 بهمن‌ماه اعلام می‌شود همچنین اختتامیه این بخش پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار