معرفی کتاب:

کتاب «الهی نامه» مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم «محسن الهی» منتشر شد

«الهی نامه» عنوان کتابی است که بر اساس مجموعه خاطرات اولین شهید مدافع حرم شهرستان استهبان به زیور طبع آراسته شده است.
کد خبر: ۳۲۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 07January 2019

کتاب «الهی نامه» مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم «محسن الهی» منتشر شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، مجموعه خاطرات شهید «حاج محسن الهی» اولین شهید مدافع حرم شهرستان استهبان به همت «فاطمه رعیت‌نژاد» متشر شده است.

در بخشی از مقدمه کتاب و به قلم «غلامرضا کافی» عضو هیات علمی دانشگاه شیراز، شاعر و پژوهشگر ادبیات پایداری آمده است:

«خلاصه اینکه رعیت‌نژاد که تجربه قلم‌زدن در نثر دفاع مقدس را به مدد گرایش فطری و قلبی و به فیض دانش‌آموختگی در سطح کارشناسی ارشد ادبیات پایداری داشته است و پیش‌ ازاین نیز آثاری از او در هیات کتاب و مقاله و دل نوشته به چاپ رسیده است، در این اثر خوب و قابل‌ قبول ظاهر شده است.

همین اینکه او به دلیل متعلق بودن به سرزمین استهبان و قرابت جغرافیایی با موضوع  و شناخت عمیق و دقیق از محیط و شخصیت موردنظر در کتاب یعنی شهید والامقام حاج «محسن الهی» که خداوند او را در کنار شهیدان سرفراز کربلا و هم شهدای والاتبار ما قرار دهد، از عنصر دانستگی نیز به‌ خوبی بهره برده است و این  دو نکته، البته جبران کم‌ سالی و نوقلمی او را در پردازش متن انجام داده‌اند.

بی‌مداهنه قلم متن خوب، صمیمی، گرم و گاه با تعلیق‌های شایسته است و پیداست که گاهی از نه ‌چندان مایه وری خاطره، او با قلم خود متنی قابل ‌توجه پدید آورده است و من در تورق متن، به‌ خوبی با آن همراه می‌شدم و در لحظاتی پرده اشک مزاحم دیدن متن بر صفحه مجازی کتاب می‌شد...»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها