مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان:

طرح «امیدان» با هدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب در مدارس استان سمنان اجرا می‌شود

محمد دستورانی گفت: «طرح امیدان» یکی از برنامه‌های آموزش‌ و پرورش در راستای آشنایی دانش‎آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ - 07January 2019

طرح «امیدان»  با هدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب در مدارس استان سمنان اجرا می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمد دستورانی» مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان در نشست مهارت افزایی توانمندسازی ویژه فرهنگیان استان سمنان با بیان اینکه امروز باید به دانش آموزان کمک کنیم تا با نور ایمان به خدا مسیر حقیقت را در چارچوب عشق به خدای متعال بیابند، اظهار داشت: ساده‌سازی قوانین دینی در این راه ضرورت دارد.

وی سه ویژگی ایمان به خدا، عشق به انقلاب و امید به آینده را تضمین‌کننده تربیت نسلی متدین و انقلابی در بدنه آموزش‌وپرورش امروز دانست و ابراز کرد: در این راه نقش معلمان و فرهنگیان در کنار خانواده‌ها مهم است.

دبیر شورای آموزش‌ و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه «طرح امیدان» یکی از برنامه‌های آموزش‌ و پرورش در راستای ترویج و اشاعه امید در دل‌های نوجوانان است، گفت: این طرح در راستای آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به تقویت شور عشق به انقلاب و ولایت‌فقیه است.

دستورانی رسیدن به قله‌های انسانیت در بین نونهالان و نوجوانان را در سایه امید به آینده و زندگی در سایه تعالیم دینی و اسلامی میسر دانست و ادامه داد: رویکرد گروه‌های تکفیری، وهابی و داعشی به سرقت بردن اندیشه‌های دینی نسل جوان امروز است و طرح امیدان به دانش آموزان کمک می‌کند که در سایه اجرای برنامه‌های مدون، آگاهی و آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان نظام را نیز داشته باشند.

وی در آستانه سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در توصیه‌ای به معلمان و فرهنگیان استان سمنان تأکید کرد: باید در بین نوجوانان، جوانان و فرهنگیان خط انقلابی و ولایی بودن را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار