رونمایی 2 اثر تولیدی حفظ آثار دفاع مقدس همدان در تهران

در نمایشگاه «چهل سال ایستادگی و پیشرفت» که در تهران برگزار شد، از 2 اثر تولیدی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان رو‌‌نمایی شد.
کد خبر: ۳۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ - 08January 2019

رونمایی دو اثر تولیدی حفظ آثار همدان در نمایشگاه تهرانبه گزارش دفاع پرس از همدان، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «چهل سال ایستادگی و پیشرفت» که با حضور سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد، از 2 اثر تولیدی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان رونمایی شد.

در این مراسم سردار کارگر به همراه سردار اشتری از لوح فشرده مستند «تخریب‌چی» به کارگرادنی و تصویر‌برداری «حامد شادابی» رونمایی کردند.

مستند تخریب چی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و شبکه استانی تهیه و تولید شده است. تخریب‌چی 40 دقیقه روایتی از شهید مدافع حرم «محمدحسین بشیری» از دوران کودکی تا شهادت است.

محمدحسین بشیری روز شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۵ در حین خنثی کردن تله‌‌های انفجاری به جا مانده از تکفیری‌های داعش در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نرم افزار «پلاک» دومین اثر در نمایشگاه که از آن رونمایی شد برای اولین بار در کشور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان تولید شده است.

پلاک، نرم افزاری است که برای سیستم عامل اندروید طراحی و تولید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار